سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 85003
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):

انتقام سختی باید از عاملان ترور شهدای مقاومت گرفته شود

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان وعده رهبری انقلاب درخونخواهی از شهدای مقاومت، گفت: باید انتقام سختی از عاملان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گرفته شود.
انتقام سختی باید از عاملان ترور شهدای مقاومت گرفته شود
انتقام سختی باید از عاملان ترور شهدای مقاومت گرفته شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی درمراسم خاکسپاری شهید گرانقدر جبهه مقاومت اسلامی، شهروز مظفری‌نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: قلب ملت ایران ازخشم و کینه آمریکا خیانت کارمملو شده و مردم بی‌صبرانه منتظر انتقام سخت از عوامل ترورهای اخیر هستند.

وی گفت:‌شهادت شهدای ترورهای اخیر سبب همدلی واتحاد بیشتر بین تمام مردم کشور با هر سلیقه وگرایشی شده‌است.

امام جمعه قم اضافه کرد: ملت ایران کمکاری و فراموشی نسبت به انتقام شهدای ترورهای اخیر را بر نتافته  و این مساله را تحمل نخواهد کرد.

وی گفت: مسئولان کشور با اعتماد به وعده‌های الهی و همدلی و همراهی مردم تا زمانی که انتقام این شهدا از عاملان گرفته نشده از حرکت نخواهد ایستاد.

وی تاکید کرد: شرایط امروز به نحوی است که عموم مردم ایران حامی و پشتیبان جنگ با آمریکا و انتقام خون‌های ریخته شده می‌باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: طبق سیره و معارف اصیل اسلامی ایران هرگز آغازگر جنگ و تجاوز نخواهد بود اما وقتی دشمنان جنگ را آغاز کنند قرآن از مومنین می‌خواهد که دست خودشان شر آنها از جامعه اسلامی کم کند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان به حریم مردم، حدود الهی و دین تجاوز کرده و قلب مومنان را از نفرت پر کرده‌باشد با انتقام قلب آنها آرامش و التیام می‌یابد.

پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا درقبه‌الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت(س) در صحن امام رضا(ع) به خاک سپرده‌شد.

شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.
https://qomnews.ir/vdcfmxdc.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما