چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 85026
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار قم: همه مدیون شهدا هستیم

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان عمل به تکالیف و خدمت به مردم است، تاکید کرد: همگان مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
استاندار قم: همه مدیون شهدا هستیم
استاندار قم: همه مدیون شهدا هستیم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با حضور در منزل پاسدار شهید شهروز مظفری نیا، افزود: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بستند جان خود را فدا کردند.

سرمست، با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم های وداع و تشییع پیکر شهدای مقاومت در قم، افزود: این حضور نشان از مردمی بودن این شهدا و میزان دلدادگی مردم به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت دارد.

وی، شهید مظفری‌نیا را افتخاری برای اهل قم دانست و بیان داشت: همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار شهادت را برای شهید مظفری دوچندان نمود.

سرمست ادامه داد: مدیران و مسئولان باید به سیره زندگی این شهدا توجه کنند تا در عمل به وظایف و تکالیف خود آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

وی اهتمام مجموعه مدیران و شورای تامین استان را برای آماده‌سازی مسیرهای تشییع شهدا مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در روز مراسم نیز بررسی و بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات و کاستی های احتمالی صورت گرفت تا این مراسم در آرامش کامل برگزار شود.

وی به تدبیر مدیریت استان برای هدایت مردم از اطراف حرم مطهر به مسیر بلوار پیامبر اعظم اشاره کرد و ادامه داد: تلاش مجموعه مدیران استان بر پیش بینی و برنامه ریزی صحیح در این زمینه بود و اگر چه کاستی های وجود داشت ولی به برکت خون شهدا مراسم با آرامش برگزار شد .

به گزارش ایرنا، شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار دو دختر ۵ و ۱۱ ساله به نام های نرگس و نیلوفر به یادگار مانده‌است.

صبح امروز سه شنبه پیکر شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا با حور خیل مردم قدرشناس قم، در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت درحمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaiwna.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما