چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85043
منبع : خبرگزاری برنا

تشرف بانوی روسی به دین مبین اسلام

قم نيوز : بانوی روسی با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام و قرائت شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.
تشرف بانوی روسی به دین مبین اسلام
تشرف بانوی روسی به دین مبین اسلام
به گزارش قم نیوز همزمان با ایام شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یک بانوی روسی در جامعه الزهرا علیهاالسلام با قرائت شهادتین در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی  از دین مسیحیت به دین مبین اسلام مشرف شد.

خانم« آنا لیاخووا » بانوی روسی 28 ساله که پس از دو سال مطالعه درباره دین اسلام مسلمان شده است، گفت: من دو سفر کاری به ایران داشتم، اما سومین سفر من به خاطر دین اسلام بود.

وی که در حین مطالعات خود درباره دین اسلام با جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز آشنا شده بود، اظهار داشت: من دوست داشتم شهادتین را در مکان مقدس و در عین حال علمی و دانشگاهی انجام دهم، به همین خاطر، شهر مقدس قم و جامعه الزهرا علیهاالسلام را انتخاب کردم، همچنین به حرم حضرت معصومه علیهاالسلام مشرف شدم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در این مراسم خطاب به این بانوی تازه مسلمان شده به تبیین ماهیت دین مبین اسلام و اصول دین پرداخت و اظهار داشت: ما معتقدیم که همه انسان‌ها بندگان خداوند متعال هستند و برای خداوند، پدر و یا فرزندی قائل نیستیم.

وی همچنین به معرفی معاد پرداخت و گفت: ما پس از این زندگی در این دنیا وارد زندگی واقعی می‌شویم ودر دنیایی دیگر به حساب اعمال ما رسیدگی می‌شود و هر فردی به سزای اعمال خود می‌رسد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: برای ورود به اسلام مراسم خاصی نداریم و هر که این اصول دین را بپذیرد ،خواهر و برادر مسلمان ما است.

این  بانوی روسی پس از قبول اصول دین، شهادتین را همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی قرائت کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه یادآور شد: گاهی در رسانه‌های عمومی دنیا، مطالبی به نام اسلام منتشر می‌شود که با واقعیت اسلام سازگار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به شهادت امام علی علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام آمده، امام علی علیه‌السلام پس از ضربت شمشیر ابن ملجم سه روزی در بستر بودند، آن حضرت وصیت کردند اگر من بهتر شدم او را می‌بخشم و اگر کشته شدم شما حق ندارید جز یک ضربه که به من زده است، تلافی کنید، همچنین نباید به بدن قاتل من بی احترامی شود.

وی افزود: وقتی مردم برای حضرت شیر می‌آوردند، می‌فرمودند برای قاتل من هم غذا ببرید؛ این چهره اسلام است که ما می‌شناسیم؛ این که گروه‌های تکفیری از جمله داعش جنایت‌های زیادی مرتکب می‌شود، ربطی به اسلام ندارد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: شاید فردی به عنوان مسلمان رفتار اشتباهی داشته باشد، اما این رفتار ربطی به اسلام ندارد. امیدوارم رفتار غلط برخی مسلمانان شما را به اسلام بدبین نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با توصیه به فرا گرفتن دستورات اسلام و عمل به آن، تصریح کرد: هر چه بیشتر با دین اسلام آشنا شوید، نسبت به این دین عشق بیشتری پیدا خواهید کرد که برای این امر می‌توانید با جامعه الزهرا علیهاالسلام در ارتباط باشید.

این بانوی روسی در ادامه با شرایط تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام، مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی، اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی و اداره پاسخ به سؤالات دینی این مؤسسه آشنا شد و حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در پایان مراسم، هدیه ای به رسم یادبود به این بانوی روسی اهدا کرد و تشریف به دین مبین اسلام را به این بانوی تازه مسلمان شده تبریک گفت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjtyeo.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما