چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 85049
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله حسینی بوشهری: ملت ایران در این چند روز قیامتی به پا کردند

قم نيوز : امام جمعه قم گفت:همگان شاهد بودند که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا نمودند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.
آیت الله حسینی بوشهری: ملت ایران در این چند روز قیامتی به پا کردند
آیت الله حسینی بوشهری: ملت ایران در این چند روز قیامتی به پا کردند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با خانواده شهید مظفری نیا که در منزل این شهید والامقام برگزار شد، ضمن بیان جایگاه والای شهادت، به شکوه و عظمت حضور مردم در مراسم تشییع این شهدا در سطح کشور اشاره کرد و این حضور گسترده مردمی را نشان از دلدادگی مردم به شهدای بزرگوار دانست.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر آرمان های نظام اسلامی افزود: انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل شود و راه حفظ این انقلاب با ایثار خون شهدا محقق می شود.

امام جمعه قم بیان کرد: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همگان شاهد بودند که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا کردند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1xdc.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما