چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 85051
منبع : خبرگزاری تسنیم

معاون حشد‌الشعبی: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا‌ است‌

قم نيوز : معاون حشد الشعبی گفت: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکاست و کل منطقه ان‌شاالله آزاد می‌شود، حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید.
معاون حشد‌الشعبی: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا‌ است‌
معاون حشد‌الشعبی: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا‌ است‌
به گزارش قم نیوز سید هاشم الحیدری در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد،اظهار داشت: جهاد حاج قاسم علیه آمریکا و اسرائیل مصداق عملی انتظار فرج و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکاست و کل منطقه ان‌شاالله آزاد می‌شود، حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید.

معاون حشدالشعبی تصریح کرد: حاج قاسم هشت سال دفاع مقدس در جبهه بود و بعد از آن نیز در سپاه قدس در سوریه، عراق، لبنان و دیگر مناطق در میدان نبرد حضور مؤثر داشت و همواره دنبال کسب رضای خدا و شهادت بود، خون حاج قاسم یک بشارت مهم برای پیروزی‌های بزرگ در آینده است.

الحیدری عنوان کرد: سردار سلیمانی فقط مخصوص ایران نیست بلکه مرد کل جبهه مقاومت است و ترور ایشان، تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد مهدوی و ایمانی و عاشق خدا و شهادت بود اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشت،گفت: جهاد سردار سلیمانی در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه‌سازی‌ها برای ظهور امام زمان (عج) بود.

معاون حشد الشعبی گفت: در زمان غیبت امام عصر (عج) نائب امام ایشان امتحان ما در فتنه‌ها و گرفتاری‌ها و دشمنی‌هاست و سردار سلیمانی نائب امام زمان (عج) را شناخت و مطیع اوامر مقام معظم رهبری بود.

الحیدری تصریح کرد: خون شهید سلیمانی به عاشقان و منتظران امام زمان (عج) انگیزه و تحرک زیادی داد و دیدم همه اقشار در این چند روز به میدان آمدند و این حاصل خون پاک شهید است.

وی خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی انقلابی برای زمینه‌سازی بزرگ ظهور در پی دارد که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizuav.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما