چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 85052
منبع : خبرگزاری مهر
سید هاشم الحیدری:

شلیک موشک‌ به پایگاه‌های آمریکا اولین گام جبهه مقاومت است

قم نيوز : معاون فرهنگی حشدالشعبی گفت: شلیک موشک‌های ولایت به سمت پایگاه‌های آمریکایی، نخستین گام جبهه مقاومت است و در صورت گستاخی دوباره آمریکا، تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
شلیک موشک‌ به پایگاه‌های آمریکا اولین گام جبهه مقاومت است
شلیک موشک‌ به پایگاه‌های آمریکا اولین گام جبهه مقاومت است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری در مراسم بزرگداشت شهادت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت که در دانشگاه علوم و معارف اسلامی قم برگزار شد، بیان کرد: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس همیشه دعا می‌کردند در راه خداوند متعال به شهادت برسند و سرانجام نیز به آرزوی خود دست یافتند.

وی با اشاره به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی در انهدام داعش، افزود: سردار سلیمانی با وجود تلاش‌هایی که از ابتدا در مقابله با تهاجم داعش در سوریه داشت، پس از آزادسازی فلوجه، در میان جهانیان به مردمی تاریخ ساز تبدیل شد.

این روحانی مبارز بیان کرد: باید قدردان رشادت شهدای مقاومت و پاسداشت مجاهدت‌های آنها از امنیت سرزمین‌های اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه پس از سقوط موصل، داعش هدف خود را سامرا معرفی کرد، افزود: داعش در تلاش بود که به بارگاه ملکوتی اهل‌بیت (ع) هتک حرمت کند که با بسیج مردمی و حضور جوانان پرشور و مخلص عراقی روبه‌رو شدند و نتوانست به اهداف شومش دست یابد.

حجت الاسلام الحیدری بیان کرد: جوانان در حشدالشعبی با دل‌های بزرگ و با اخلاص فراوان خود در برابر ویرانگری‌های داعش در عراق مقاومت کرده و مانع آن شدند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی بیشتر از بسیاری از عراقی‌ها به کشور و مردم عراق خدمت کرد، افزود: وطن مسلمانان دین آنهاست و خون مسلمان حرمت دارد و بر مسلمانان واجب است که در برابر ظلمی که به سایر مسلمانان می‌شود بایستند و با آن مقابله کنند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی بزرگ‌ترین افتخار مسلمان را حمایت و ایثار در راه دین الهی دانست و تصریح کرد: فرزندان ملت عراق در لباس حشدالشعبی در برابر دسیسه‌های شوم بیگانگان ایستادند و با افراطیون، منافقین و کفار ایستادگی کردند و مانع از بی احترامی به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) شدند.

وی بیان کرد: خون ملت ایران و عراق با شهادت حاج قاسم و ابومهدی در هم آمیخت و به وحدت روزافزون امت دو کشور منجر خواهد شد.

سخنران این مراسم با اشاره به اینکه متأسفانه جهان اسلام با وجود تأکیدات دینی همچنان در تجلی وحدت اسلامی با مشکلاتی روبه‌روست، افزود: در مبانی اسلامی مرزهای جغرافیایی از جایگاه چندانی برخوردار نیست بلکه تنها جهان اسلام مهم است.

وی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی و فرزندان ایران و عراق به دست شیطان بزرگ، افتخاری والا برای مجاهدان دو ملت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام الحیدری با تأکید بر اینکه شهدای مقاومت را به دلیل اینکه سودای مقابله با دشمنان اسلام را بر سردارند، نمی‌توان متعلق به جغرافیایی خاص دانست، افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، به دستور ولی فقیه و لبیک به مرجعیت، اموال خود را به سلاح تبدیل کرده و شانه به شانه برادران عراقی خود، در برابر دشمنانی ایستادند که چشم به سرزمین‌های اسلامی دوخته‌اند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی و شهدای مقاومت به همه مسلمانان و آزادگان جهان تعلق دارند، تصریح کرد: مقایسه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با کفاری مانند ترامپ اشتباهی بزرگ است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی بیان کرد: ثمره خون پاک شهیدان اسلام، به ویژه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پایانی بر حضور نحس امریکایی‌ها در منطقه خواهد بود.

وی گفت: شلیک موشک‌های ولایت به سمت پایگاه‌های امریکایی، نخستین گام جبهه مقاومت است؛ در صورت گستاخی دوباره آمریکا، تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yeo.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما