کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت ارزشمند فارغ التحصیلان المصطفی

خبرگزاری فارس , 19 دی 1398 ساعت 22:45

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید از تجارب و ظرفیت‌های ارزشمند فارغ التحصیلان جامعه المصطفی بهره گرفته شود، اظهار کرد: اگر از ظرفیت این سرمایه‌های ارزشمند با توجه به ابعاد بین المللی آن به خوبی بهره برداری شود شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رییس جامعه المصطفی العالمیه و هیأت همراه، با اشاره به اهمیت این نهاد اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی، توجه به فعالیت‌های فرهنگی است که در پرتو این نعمت بی بدیل انجام شده و جامعه المصطفی یکی از این برکات ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اسلام و تشیع یک برنامه جهانی است و اختصاص به موقعیت جغرافیایی خاصی ندارد، اظهار کرد: ما جامعه المصطفی را یک ودیعه الهی می‌دانیم که باید آن را حفظ کرد.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به مسؤولان جامعه المصطفی بر لزوم توجه بیشتر به کیفیت تاکید و تصریح کرد: یکی از نکاتی که باید مدنظر شما قرار گیرد، این است که به نیاز کشورهای مختلف توجه داشته باشید، این مهم در گرو نیازسنجی دقیق و داشتن طرح جامع است.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه باید از تجارب و ظرفیت‌های ارزشمند فارغ التحصیلان جامعه المصطفی بهره گرفته شود، اظهار کرد: اگر از ظرفیت این سرمایه‌های ارزشمند با توجه به ابعاد بین المللی آن به خوبی بهره برداری شود شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

این مرجع تقلید در پایان ضمن دعا برای موفقیت مسؤولان و دست اندرکاران جامعه المصطفی العالمیه بر لزوم توسعه آثار علمی و پژوهشی تولیدی اندیشمندان، محققان و پژوهشگران این مرکز تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی گزارش کاملی از فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های این مرکز خدمت معظم له ارائه کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85103

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85103/استفاده-ظرفیت-ارزشمند-فارغ-التحصیلان-المصطفی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir