کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مصاف با توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید‌

خبرگزاری تسنیم , 19 دی 1398 ساعت 23:01

تیم بسکتبال شیمیدر قم از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم توفارقان آذر شهر به پیروزی رسید و دهمین برد متوالی را به دست آورد.


به گزارش قم  نیوز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شیمیدر قم و توفارقان آذر شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده قم به پیروزی رسید.

شیمیدر در این بازی که در ورزشگاه شهید حیدریان و با حضور تماشاگران پرشور قمی برگزار شد با نتیجه 85 به 75 برابر نماینده آذرشهر به برد ارزشمندی رسید،نماینده قم با این پیروزی به دهمین پیروزی متوالی رسید و در جمع مدعیان باقی ماند.

تیم شیمیدر قم در کوارترهای اول تا چهارم با تشویق و حمایت هواداران خود توانست به ترتیب با حساب 15 بر 11، 37 بر 28، 58 بر 48 و 85 بر 75 تیم توفارقان را شکست دهد.
پیش از شروع این مسابقه بازیکنان هر 2 تیم به مقام شامخ سردار سپهبد شهید سردار سلیمانی و سایر همرزمانش ادای احترام کردند و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند و نیز در بین 2 نیمه به همین مناسبت و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اعظم (ص) مداحی انجام شد.

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال از16 مسابقه این فصل 13  پیروزی و 3 باخت کسب کرده است و با 29  امتیاز و یک بازی کمتر از سایرتیم های مدعی در رده پنجم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85106

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85106/تیم-بسکتبال-شیمیدر-قم-مصاف-توفارقان-آذرشهر-پیروزی-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir