پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 85106
منبع : خبرگزاری تسنیم

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مصاف با توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید‌

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم توفارقان آذر شهر به پیروزی رسید و دهمین برد متوالی را به دست آورد.
تیم بسکتبال شیمیدر قم در مصاف با توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید‌
تیم بسکتبال شیمیدر قم در مصاف با توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید‌
به گزارش قم  نیوز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شیمیدر قم و توفارقان آذر شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده قم به پیروزی رسید.

شیمیدر در این بازی که در ورزشگاه شهید حیدریان و با حضور تماشاگران پرشور قمی برگزار شد با نتیجه 85 به 75 برابر نماینده آذرشهر به برد ارزشمندی رسید،نماینده قم با این پیروزی به دهمین پیروزی متوالی رسید و در جمع مدعیان باقی ماند.

تیم شیمیدر قم در کوارترهای اول تا چهارم با تشویق و حمایت هواداران خود توانست به ترتیب با حساب 15 بر 11، 37 بر 28، 58 بر 48 و 85 بر 75 تیم توفارقان را شکست دهد.
پیش از شروع این مسابقه بازیکنان هر 2 تیم به مقام شامخ سردار سپهبد شهید سردار سلیمانی و سایر همرزمانش ادای احترام کردند و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند و نیز در بین 2 نیمه به همین مناسبت و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اعظم (ص) مداحی انجام شد.

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال از16 مسابقه این فصل 13  پیروزی و 3 باخت کسب کرده است و با 29  امتیاز و یک بازی کمتر از سایرتیم های مدعی در رده پنجم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmveo.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما