کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

‌عضو مجلس خبرگان رهبری: سپاه ‌با حمله مقتدرانه قلب اندوهگین ملت ایران را کمی تسکین داد

خبرگزاری تسنیم , 19 دی 1398 ساعت 20:56

عضو مجلس خبرگان رهبری: سپاه پاسداران قلب ملت را شاد کردند و مرهمی بود بر داغی که از شهادت سردار سلیمانی و همراهانشان بر دل ملت ایران نشسته بود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ جواد مجتهدشبستری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عین‌الاسدعراق اظهار داشت: سپاه پاسداران قلب ملت را شاد کردند و مرهمی بود بر داغی که از شهادت سردار سلیمانی و همراهانشان بر دل ملت ایران نشسته بود.

وی با اشاره به اهمیت اقدام سپاه در حمله موشکی به پایگاه آمریکا افزود: برای هر انسان آگاه و منصفی روشن است که در این شرایط به هیچ وجه سکوت روا نیست و باید پاسخ تعدی خبیثانه دشمن را به شکلی می‌دادیم.

  عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار  مردم قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این سیلی بود که نواخته شد و پایان کار نیست و انتقام به آن معنا محقق نشده است، اگر ساکت و خاموش باشیم دشمن چند قدم جلو می آید و باید مقابله کنیم و اقتدار خود را به دشمن نشان داده تا خیال خام نکند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: عزیزان در هوافضای سپاه زحمت کشیده به پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق حمله کردند، این حرکت قطعا می‌تواند متجاوز را سر جای خود نشانده و پاسخ مناسبی به حرکات آمریکا در منطقه باشد.

مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: اگر چه هنوز سهم ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه همچنان به قوت خود باقی است و در فرصت های مناسب جواب دشمن را می دهند.

 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85107

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85107/عضو-مجلس-خبرگان-رهبری-سپاه-با-حمله-مقتدرانه-قلب-اندوهگین-ملت-ایران-کمی-تسکین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir