جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 85109
منبع : خبرگزاری فارس

مردم در انتخابات مجلس آگاهانه انتخاب کنند

قم نيوز : عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم (ع) مردم را به دقت بیشتر درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری فرا خواند و گفت: مراقب باشید که در شرایط امروزی و پس از ترور شهید سلیمانی، حتی منافقان هم نوای مرگ بر آمریکا سر می دهند، چراکه مجبور به این کار هستند تا بتوانند رأی جمع کنند.
مردم در انتخابات مجلس آگاهانه انتخاب کنند
مردم در انتخابات مجلس آگاهانه انتخاب کنند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن غفاری فر در یکی از سلسله جلسات بصیرتی «قم سرچشمه انقلاب» با بیان این که تشییع باشکوه شهید سلیمانی یادآور عظمت تشییع حضرت امام راحل عظیم الشأن بود تصریح کرد: این شهید والامقام یکی از مجاهدانی بود که هم به پیروزی بر دشمن دست یافت و هم این که سرانجام با غلتیدن در خون خود به دیدار پروردگار نائل آمد.

وی که در مسجد چهارده معصوم (ع) قم سخن می گفت در ادامه به موضوع خطر منافقان در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: اهمیت فراوان آیات مربوط به منافقان در قرآن کریم به حدی است که به ما سفارش شده تا در نماز جمعه هر هفته، سوره منافقون خوانده شود تا این مرور هفتگی و آن هم به شکل علنی و در اجتماع مسلمین، سبب یادآوری خطر منافقان و تلاش برای شناخت بیشتر از آنان در جهت جلوگیری از نفوذ و خرابکاری هایشان بر ضد اهل ایمان باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: منافقان، خوش بیان ولی بدطینت و دروغگو هستند، در عین حال که نام خود را عبدالله یعنی بنده خدا می گذارند در حالی که در عمل، عبدالطاغوت یعنی بنده شیطان هستند.

 

جریان نفاق داخلی خطرناک است

غفاری فر با بیان این که باید مراقب جریان نفاق داخلی و نفوذ آنان بود، از نوع عملکرد برخی مسؤولان انتقاد و تصریح کرد: چرا باید حتی در زمان اعلام گام پنجم از کاهش تعهدات برجامی، باز هم این نکته را متذکر شویم که آماده عقب نشینی مجدد هستیم؟

 

انتقام سخت قطعی است

وی ادامه داد: متأسفانه برخی در همین روزها در حال بیان این گزینه هستند که دشمن می خواهد تحریم ها را بردارد، اما در عین حال این توقع را دارد که ما دست از انتقام سخت برداریم، واقعا از غیرت به دور است که بخواهیم خون سردارانی مانند شهید سلیمانی و شهید ابومهدی را وجه المصالحه قرار دهیم.

 

منافقان هم برای انتخابات آتی مرگ بر آمریکا خواهند گفت

غفاری فر همچنین مردم را به دقت بیشتر درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری فرا خواند و گفت: مراقب باشید که در شرایط امروزی و پس از ترور شهید سلیمانی، حتی منافقان هم نوای مرگ بر آمریکا سر می دهند، چراکه مجبور به این کار هستند تا بتوانند رأی جمع کنند، بنابراین مردم باید مراقب باشند که در دام آن ها نیفتند.

وی سپس تأکید کرد: مردم به درستی می پرسند وقتی ما می توانیم موشک بسازیم، چرا نمی توانیم اتومبیل باکیفیت بسازیم. این سؤال، کاملا بجاست و باید به آن ها گفت که قطعا در این زمینه و با تولید داخلی اتومبیل، منافع برخی ها به خطر می افتد و از این رو، همان برخی ها هستند که اجازه نمی دهند تولید داخلی باکیفیت محقق شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم (ع) به برخی توطئه های آینده در کشور اشاره کرد و گفت: بنده تردیدی ندارم که جریان نفاق داخلی به زودی این گزینه را مطرح خواهند کرد که همان طور که شهید حاج قاسم سلیمانی سال ها برای کشور و رفاه و آسایش مردم زحمت کشید، امروز هم مسؤولان فعلی می خواهند با زحمت و با مذاکره مجدّد با دشمنان، زمینه رفاه مردم را فراهم کنند، در حالی که مردم باید بدانند این حرف ها فریبی بیش نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود مردم را به هوشیاری هرچه بیشتر در شرایط حساس کشور فرا خواند و از همه خواست تا ضمن حفظ وحدت، پشتیبان رهبری باشند تا در دام نفاق و منافقان داخلی نیفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosq4.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما