جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 85110
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت بیس‌بالیست‌های قم برای قهرمانی

قم نيوز : بیس‌بالیست‌های تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم در مرحله دوم فصل 1398 مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
رقابت بیس‌بالیست‌های قم برای قهرمانی
رقابت بیس‌بالیست‌های قم برای قهرمانی
به گزارش قم نیوز مردان بیس‌بالیست تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم نخستین مرحله از فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول بیس‌بال ایران را با کسب رتبه سوم جدول رده‌بندی پشت‌سر گذاشته‌اند و حالا اگر مدعی کسب مقام قهرمانی هستند باید برای ارتقاء جایگاه خود در جدول تلاش کنند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، بازی‌های لیگ همانند سال گذشته به شکل دوره‌ای و در سه مرحله برای تعیین قهرمان برگزار می‌شود و شهر بوشهر میزبان مسابقات مرحله دوم فصل 1398 لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران است.

این در حالی است که بوشهری‌ها دو تیم در این مسابقات دارند و سه تیم دیگر از جمع پنج تیم حاضر در لیگ دسته اول بیس‌بال ایران، از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و قم هستند، تیم‌هایی که از اول تا پنجم بهمن ماه در مجموعه ورزشی قدس بوشهر دیدارهای مرحله دوم را برگزار خواهند کرد.

پنج تیم نادری بوشهر، سالار بوشهر، طیف تهران، هیأت خراسان رضوی و هیأت انجمن‌های ورزشی قم در این لیگ رقابت می‌کنند، در شرایطی که تیم سالار بوشهر تا پایان مرحله نخست با کسب 5/8 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است و تیم طیف تهران با 5/7 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

بیس‌بالیست‌های تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم که همواره یکی از تیم‌های حاضر و مدعی یک دهه اخیر لیگ بیس‌بال ایران بوده‌اند، در مرحله نخست با کسب 5/5 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار گرفتند و نادری با دو امتیاز چهارم است، ضمن اینکه تیم هیأت خراسان‌رضوی به عنوان تنها تیم بدون ‌امتیاز در انتهای لیگ ایستاده است.

مردان بیس‌بالیست قم این روزها در حالی آماده حضور موفق در مرحله دوم لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های کشور می‌شوند که مسابقات در مرحله برگزار می‌شود و در مجموع سه مرحله قهرمان لیگ مشخص خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7z8v.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما