قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورتی که آمریکا قصد تلافی موشک‌های سپاه را داشته باشد و بخواهد در صدد آزمودن قدرت نظامی ایران اسلامی برآید و بخت خودش را امتحان کند بدون شک رژیم صهیونیستی را به‌آتش می‌کشیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس‌: اگر آمریکا قصد تلافی ‌داشته باشد رژیم صهیونیستی را به‌آتش می‌کشیم‌
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس‌: اگر آمریکا قصد تلافی ‌داشته باشد رژیم صهیونیستی را به‌آتش می‌کشیم‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی که در مسجد جامع شهرک شکوهیه برگزار شد، با اشاره به ویژگی اخلاقی این شهید گرانقدر اظهار داشت: اخلاص، تواضع، فروتنی، متانت، ایمان و شجاعت سردار سلیمانی مثال‌زدنی است.

وی با تأکید بر لزوم تداوم مسیر سردار سلیمانی افزود‌: مسئولان وظیفه دارند با حرکت در مسیر شهدا و الگو گرفتن از حاج قاسم سلیمانی راه آنها را ادامه داده و در مسیر عزت و اقتدار و پیشرفت کشور گام بردارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان طور که فرماندهان ارشد نظامی کشورمان در این چند روز تأکید کردند در صورتی که آمریکا قصد تلافی موشک‌های سپاه را داشته باشد و بخواهد درصدد آزمودن قدرت نظامی ایران اسلامی برآید و بخت خودش را امتحان کند بدون شک رژیم صهیونیستی را به‌آتش می‌کشیم و پاسخی قاطع و محکم به هر اقدامی از سوی آنها خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خون پاک حاج قاسم سلیمانی سبب شد تا اتحاد ملت بیشتر و انسجام مردم تقویت و قدم‌هایشان استوارتر برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سربلندی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر کسی به ما می‌رسد از اینکه جزء دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی نیست ناراحت است، به‌زودی در مجلس درصدد این برمی‌آییم که از دیوان محاسبات کشور اطلاعات افرادی را که یارانه می‌گیرند بگیریم  تا متوجه شویم چه افرادی یارانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjtveo.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما