شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 85139
منبع : خبرگزاری تسنیم

شهید ‌سلیمانی را باید معمار و احیاگر بسیج‌‌ مردمی در منطقه دانست

قم نيوز : فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه شهید ‌سلیمانی را باید معمار و احیاگر بسیج‌‌ مردمی در منطقه دانست، گفت:‌ اگر معماری ایشان نبود تکفیری ها نابود نمی شدند و ایران باید در مرزهای کرمانشاه با داعش جنگ می‌کرد.
شهید ‌سلیمانی را باید معمار و احیاگر بسیج‌‌ مردمی در منطقه دانست
شهید ‌سلیمانی را باید معمار و احیاگر بسیج‌‌ مردمی در منطقه دانست
به گزارش قم نیوز سردار اسدالله گنجعلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا معتقد است در جنگ اقتصادی اگر یک دهم فشارهای ایران به هر کشوری وارد می شود بنیاد اقتصادی آن ملت از هم می پاشید.

وی افزود: عرفان های کاذب و بی حجابی از نمونه های جنگ فرهنگی و ترور دانشمندان هسته‌ای و نخبگان نظامی از مصادیق جنگ عملیاتی و شکل‌گیری گروهک های تکفیری از ویژگی های جنگ نیابتی است.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی، جنگ روانی با هدف ناامیدی مردم، جنگ فرهنگی و اعتقادی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی و جنگ نیابتی را به صورت همزمان به راه انداخته است.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: پیروزی های ایران در برابر جنگ های پنج‌گانه آمریکا مرهون توکل و ایمان به خدا، هدایت‌های رهبری، حضور به موقع مردم در صحنه و نیروهای مسلح قوی و تکلیف گرا و شهادت طلب است.

سردار گنجعلی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های شهید سلیمانی ادامه داد: این سردار بزرگ  نمونه ای از نیروهای تکلیف گرا، شهادت طلب و شجاع بود و از مصداق های بارز سربازان صدور انقلاب و مدافعان حریم ولایت بود.

وی اعتقاد راسخ و کامل به رهبری انقلاب و عمل به تکلیف و ایمان و معنویت را  از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: این شهید سرافراز همواره در میدان های جنگ از تمام سربازان به دشمن نزدیک‌تر بود و از نمونه های فرماندهان صدر اسلام و یاران پیامبر گرامی اسلام است.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی در مسیر دفاع از حریم اسلام هرگز از هیچ فردی هراسی به دل نمی‌داد، افزود: اقدامات این سردار عزیز سبب شد رژیم صهیونیستی پشت دیواره های بتنی خود محصور شود.

همرزم سردار سلیمانی این شهید والامقام را  نماد شکست آمریکا در طول 40 سال گذشته در خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم معمار و احیاگر روحیات مبارزه طلبی و آزاد سازی قدس شریف و تشکیل بسیج های مردمی در منطقه است و اگر معماری ایشان  نبود تکفیری ها نابود نمی شدند و ایران باید در مرزهای کرمانشاه با داعش جنگ می کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1ydc.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما