کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهدای روحانیت آنگونه که باید به جامعه معرفی نشده اند

خبرگزاری فارس , 23 دی 1398 ساعت 18:51

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهدای روحانیت در صف اول قرارداشتند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند، اما آنطور که باید این شهدا به جامعه و حتی حوزه‌ها معرفی نشده اند.


به گزارش قم نیوز آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل و معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و تکریم این خاندان معظم وظیفه همه مردم و مسوولان است و نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران که ثمره انقلاب است جایگاه ویژه ای در این خدمت رسانی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شد و دارای قداست و جایگاه ارزنده است، کارکرد مهم این نهاد تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و خدمت به شهدا با اجر فراوانی همراه است.

آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه از نظر جمعیتی شهدای روحانیت بیشترین شهید را در بین اقشار تقدیم کرده‌اند، افزود: شهدای روحانیت در صف اول قرارداشتند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند، اما آنطور که باید این شهدا به جامعه و حتی حوزه‌ها معرفی نشده اند.

وی اضافه کرد: در راستای معرفی شهدای روحانیت باید اقدامات موثرتری صورت گیرد تا جامعه با این شهدا هر چه بیشتر آشنا شود و نقش بنیاد شهید دراین عرصه نقش ارزنده ای است.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام هنرمند در کسوت مدیرکل بنیاد شهید استان قم تاکید کرد: قم با وجود حرم کریمه اهل بیت (س)، حوزه‌های علمیه و حضور مراجع عظام و علما و البته اهل قم که مورد تاکید معصومین (ع) بوده اند از جایگاه ویژه ای در خدمت رسانی برخوردار است و مسوولان باید از این فرصت بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: خدمت در استان قم با توجه به جایگاه ارزنده این استان از حساسیت برخوردار بوده و خوشحالم که سال‌های پایان خدمت را در شهر کریمه اهل بیت (س) به مجاوران حضرتش خدمت می‌کنم و امید است با رهنمودها و تذکرات مراجع عظام و علما بتوانیم در مسیر خدمت گام‌های موثرتری را برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین هنرمند افزود: امروز مفتخریم خدمت گزار 6 هزار شهید و بیش از 11هزار جانباز و آزاده در استان قم هستیم و قم نقش موثری در شکل گیری انقلاب داشته و در دوران دفاع مقدس نیز حضور موثری در جبهه‌های حق علیه باطل داشت.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 85225

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85225/شهدای-روحانیت-آنگونه-باید-جامعه-معرفی-نشده-اند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir