دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 85225
منبع : خبرگزاری فارس

شهدای روحانیت آنگونه که باید به جامعه معرفی نشده اند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهدای روحانیت در صف اول قرارداشتند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند، اما آنطور که باید این شهدا به جامعه و حتی حوزه‌ها معرفی نشده اند.
شهدای روحانیت آنگونه که باید به جامعه معرفی نشده اند
شهدای روحانیت آنگونه که باید به جامعه معرفی نشده اند
به گزارش قم نیوز آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل و معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و تکریم این خاندان معظم وظیفه همه مردم و مسوولان است و نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران که ثمره انقلاب است جایگاه ویژه ای در این خدمت رسانی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شد و دارای قداست و جایگاه ارزنده است، کارکرد مهم این نهاد تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار است که از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و خدمت به شهدا با اجر فراوانی همراه است.

آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه از نظر جمعیتی شهدای روحانیت بیشترین شهید را در بین اقشار تقدیم کرده‌اند، افزود: شهدای روحانیت در صف اول قرارداشتند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند، اما آنطور که باید این شهدا به جامعه و حتی حوزه‌ها معرفی نشده اند.

وی اضافه کرد: در راستای معرفی شهدای روحانیت باید اقدامات موثرتری صورت گیرد تا جامعه با این شهدا هر چه بیشتر آشنا شود و نقش بنیاد شهید دراین عرصه نقش ارزنده ای است.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام هنرمند در کسوت مدیرکل بنیاد شهید استان قم تاکید کرد: قم با وجود حرم کریمه اهل بیت (س)، حوزه‌های علمیه و حضور مراجع عظام و علما و البته اهل قم که مورد تاکید معصومین (ع) بوده اند از جایگاه ویژه ای در خدمت رسانی برخوردار است و مسوولان باید از این فرصت بهره مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: خدمت در استان قم با توجه به جایگاه ارزنده این استان از حساسیت برخوردار بوده و خوشحالم که سال‌های پایان خدمت را در شهر کریمه اهل بیت (س) به مجاوران حضرتش خدمت می‌کنم و امید است با رهنمودها و تذکرات مراجع عظام و علما بتوانیم در مسیر خدمت گام‌های موثرتری را برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین هنرمند افزود: امروز مفتخریم خدمت گزار 6 هزار شهید و بیش از 11هزار جانباز و آزاده در استان قم هستیم و قم نقش موثری در شکل گیری انقلاب داشته و در دوران دفاع مقدس نیز حضور موثری در جبهه‌های حق علیه باطل داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbs5bw.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما