سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 85233
منبع : خبرگزاری فارس

قرعه سخت پلی‌آف برای سوهان / جدال با گیتی‌پسند در قم و اصفهان

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم مدعی و مطرح گیتی‌پسند اصفهان شد.
قرعه سخت پلی‌آف برای سوهان / جدال با گیتی‌پسند در قم و اصفهان
قرعه سخت پلی‌آف برای سوهان / جدال با گیتی‌پسند در قم و اصفهان
به گزارش قم نیوز با پایان 26 هفته دیدارهای رفت و برگشت 14 تیم حاضر در بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سرانجام تیم‌های اول تا هشتم راهی مرحله پلی‌آف شدند، تیم‌های نهم تا دوازدهم در جدول ماندند و تیم‌های سیزدهم و چهاردهم به دسته اول سقوط کردند.

با توجه به نتایجی که در بازی‌های مرحله مقدماتی رقم خورد، تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آراء مشهد، شهروند ساری، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز هشت تیمی هستند که مجوز حضور در مرحله پلی‌آف مسابقات این فصل را به دست آوردند.

بر اساس شرایط برگزاری بازی‌های پلی‌آف، تیم اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم روبه‌رو می‌شوند و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با توجه به کسب رتبه هفتمی جدول رده‌بندی لیگ برتر باید در این مرحله با تیم رده دوم یعنی گیتی‌پسند اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دیدار کند.

اگر چه بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی 5 بر 4 مقابل شهروند ساری در هفته بیست و ششم، پایان خوشی برای تیم سوهان محمد سیمای قم داشت اما قمی‌ها در مرحله پلی‌آف کار بسیار سختی در رویارویی با تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهند داشت، زیرا حریف با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش و مطرح به مصاف نماینده قم خواهد آمد.

نماینده فوتسال قم با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 10 پیروزی، پنج تساوی، 11 باخت، 78 گل زده، 71 گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و 38 امتیاز در کارنامه خود به ثبت رساند تا با ایستادن در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی به پلی‌آف برود.

بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر روز پنجشنبه 26 دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم سوهان محمد سیمای قم از ساعت 18 در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود، ضمن اینکه بازی برگشت در اصفهان به انجام می‌رسد و در صورت نیاز به بازی سوم، باز هم اصفهانی‌ها میزبان خواهند بود.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcaeuna.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما