سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 85243
منبع : خبرگزاری ايرنا

فعالیت سامانه بارشی در قم کاهش می‌یابد

قم نيوز : کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی قم گفت: فعالیت سامانه بارشی تا بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) در این استان کاهش می‌باید به‌طوری‌که امشب هوایی صاف برای قم پیش‌بینی می‌شود.
فعالیت سامانه بارشی در قم کاهش می‌یابد
فعالیت سامانه بارشی در قم کاهش می‌یابد
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان افزود: با کاهش ابر و صاف شدن هوا تا امشب، در ۲ روز آینده هوای قم در وضعیت پایدار قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس الگوهای هواشناسی وضعیت هوای این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری صاف تا کمی ابری است.

 کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی قم ادامه داد: بیش‌ترین بارش‌های ثبت‌شده توسط ایستگاه‌های اصلی این استان مربوط به ایستگاه‌های شهر قم با ۱۰ ، جمکران با ۸.۸ و کهک با ۸ میلی‌متر بوده است ضمن اینکه ایستگاه کوه سفید با ۶.۴، جعفریه با ۶ و شکوهیه با ۵.۵ میلی‌متر کمترین میزان بارش باران ثبت‌شده است.

وی با اشاره به بارش برف در بخش دستجرد و برخی مناطق استان گفت: با پایدار شدن هوا از روز چهارشنبه شاهد سرمای صبحگاهی و یخ‌بندان آب‌های سطحی در ساعت‌های ابتدایی صبح خواهیم بود.

ترابیان افزود: برای امروز کمترین و بیشترین دما  ۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد و برای افراد نیز بیشینه دمای هوا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بارش های باران از بعدازظهر دیروز(دوشنبه) به‌صورت پراکنده در قم آغازشده است ضمن اینکه تعداد زیادی از روستاهای بخش‌های تابعه این استان شاهد بارش برف طی روزهای گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbf5bw.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما