کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لیگ دسته اول والیبال؛

تیم والیبال افق قم به سختی از سد پاس گرگان عبور کرد

خبرگزاری مهر , 24 دی 1398 ساعت 12:00

تیم والیبال افق قم در دیداری از لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به سختی از سد پاس گرگان عبور کرد تا همچنان در صدر جدول لیگ دسته یک والیبال باقی بماند.


به گزارش قم نیوز هفته دهم رقابت لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه به پایان رسید و نماینده والیبال استان قم صدرنشینی خود در این مسابقات را تثبیت و نیم فصل دوم را با برد آغاز کرد.

تیم والیبال افق قم در سالن شهید رضائیان قم پذیرای تیم پاس گرگان بود که این دیدار جذاب و تماشایی به ست پنجم کشید و سرانجام با پیروزی ۳ بر ۲ تیم افق قم به پایان رسید تا نماینده والیبال قم یک پیروزی دیگر را دشت کند.

افق قم که تا پیش از برگزاری این بازی و در پایان نیم فصل نخست در صدر جدول گروه یک قرار داشت برابر پاس گرگان غافلگیر شد اما توانست در نهایت پیروزی را به دست بیاورد گرچه یک امتیاز سهم پاس گرگان و ۲ امتیاز سهم افق شد.

در این بازی تیم پاس گرگان ست اول را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان داد اما در ست دوم در نبردی همه جانبه بین دو تیم، این افق بود که ۲۶ بر ۲۴ پاس را شکست داد. در ست سوم باز هم پاس گرگان تیم برتر بود و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

در شرایطی که به نظر می‌رسید افق قم برای رهایی از یک شکست عجیب خانگی چالش بزرگی پیش رو دارد پیروزی ۲۵ بر ۲۰ تیم افق قم در ست چهارم امید را به اردوی قمی‌ها بازگرداند و افق سرانجام کار را در ست پنجم با برد ۱۵ بر ۱۱ تمام کرد و از این بازی دشوار، پیروزی شیرینی به دست آورد.


انتهای پیام/111


کد مطلب: 85244

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85244/تیم-والیبال-افق-قم-سختی-سد-پاس-گرگان-عبور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir