پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 85286
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

شمار شهدای قمی سانحه هوایی به هفت تن رسید

قم نيوز : محمدرضا کدخدازاده هفتمین جانباخته قمی سانحه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی است.
شمار شهدای قمی سانحه هوایی به هفت تن رسید
شمار شهدای قمی سانحه هوایی به هفت تن رسید
به گزارش قم نیوز طی روزهای اخیر اعلام شد محمدامین بیروتی،محمد صالحه به همراه همسرش  زهرا حسنی‌سعدی و خانواده سه نفره اویسی( امیرحسین اویسی، سارا حمزه‌ای و عسل اویسی) شش جانباخته قمی بودند که در سانحه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی حضور داشتند،اما امروز مشخص شد محمدرضا کدخدازاده یک قمی دیگر در این حادثه تلخ و دلخراش بوده است تا تعداد جان‌باختگان استان قم در این حادثه به هفت تن برسد.

محمدرضا کدخدازاده  اصالتا قمی و صاحب یک خشکشویی در شهر وست ساسکس بریتانیا بود،پیکر این جانباخته قمی هم شناسایی شده است،بنا بر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور ۱۵ تیم تخصصی از جمله متخصصان پزشکی قانونی و ژنتیک کار شناسایی پیکرهای سانحه هوایی را بر عهده گرفتند.

پیکر هفت تن از شهدای قمی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی پنجشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۹ صبح از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س)تشییع و تدفین می شود.

بامداد چهارشنبه هجدهم دی ماه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین، راس ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره) در نزدیکی شهریار سقوط کرد که در این سانحه تعداد ۱۷۶ مسافر جان باختند،به گفته منابع خبری ۱۶۷ نفر از این تعداد مسافر و ۹ نفر آن، پرسنل و خدمه هواپیما بودند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciqrav.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما