کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال| جدال محمد سیمای قم و گیتی پسند اصفهان؛ نماینده قم به‌دنبال خلق شگفتی

خبرگزاری تسنیم , 26 دی 1398 ساعت 12:00

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در مسابقه‌ای سخت و حساس به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود.


به گزارش قم نیوز دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز در شهرهای اهواز، ساوه، ورامین و قم برگزار می شود.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و گیتی پسند اصفهان از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید حیدریان قم به‌مصاف یکدیگر می‌روند که نماینده قم تلاش می‌کند در حضور پرشور تماشاگران قمی در مصاف با ستاره‌های اسم و رسم‌دار اصفهانی به یک شگفتی دست پیدا کرده و به پیروزی برسد.

دیدارهای برگشت روز 30 دی در زمین تیم میهمان برگزار خواهد شد که در صورت رقم خوردن یک پیروزی برای هر یک از تیم‌های حاضر در مسابقه، دو تیم روز 2 بهمن دوباره به مصاف هم می‌روند.

تیم سوهان محمد سیما از 26 بازی با 11 برد، 5 تساوی، 10 باخت و 38 امتیاز در رده هفتم و تیم گیتی پسند نیز با 15 برد، 9 تساوی، 2 باخت و 54 امتیاز در رده دوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85300

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85300/مرحله-پلی-آف-لیگ-برتر-فوتسال-جدال-محمد-سیمای-قم-گیتی-پسند-اصفهان-نماینده-به-دنبال-خلق-شگفتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir