کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله فقیهی:

دشمنان با هر بهانه‌ای در پی آشوب و ضربه به انقلاب هستند

خبرگزاری مهر , 26 دی 1398 ساعت 12:45

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود مردم بیگناه را قربانی می کند، افزود: دشمنان با هر بهانه‌ای به دنبال ضربه به انقلاب و ولایت فقیه هستند.


به گزارش قم نیوز آیت الله محسن فقیهی قبل از ظهر چهارشنبه در ابتدای درس خارج فقه خود که در مدرسه آیت الله گلپایگانی قم برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سپهبد سلیمانی افزود: ایشان فردی مدیر و با تدبیر بود و تدبیر ایشان موجب راه اندازی نیروی مقاومت در منطقه و از بین رفتن مشکلات کشورهای مسلمان شد.

وی با اشاره به برکات شهادت سردار سلیمانی، افزود: ایجاد وحدت بین مردم کشور، مسلمانان منطقه و همچنین هم افزایی میان نیروهای مقاومت در منطقه از برکات شهادت این سردار بزرگ بوده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم در تشییع با شکوه از شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خواستار انتقام از سربازان تروریست آمریکایی شدند، تصریح کرد: سپاه پاسداران با اقدام تلافی جویانه خود موجب خوشحالی مردم شد و انتقام به حدی بود که تا چند روز سربازان حکومت تروریستی و دولت آمریکا در شوک این حمله موشکی بودند.

وی در ادامه با اشاره به فوت چندین نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان، افزود: لازم است از خانواده این افراد دلجویی کرد.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه آمریکا در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نقش داشته است، اظهار داشت: آمریکا با اخلال در سیستم هوایی کشور موجب بروز این حادثه شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ضمن تسلیت به بازماندگان خواستار رسیدگی به این مسئله شدند، افزود: متأسفانه برخی از نخبگان که می‌توانستند در آینده نزدیک برای کشور مؤثر واقع شوند در این حادثه به شهادت رسیده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آمریکا بارها نشان داده است که برای رسیدن به منافع خود حاضر است مردم بیگناه را نیز قربانی کند.

وی با بیان اینکه در پی سقوط هواپیما، سپاه پاسداران مورد هجمه افراد معلوم الحال قرار گرفته است، افزود: سپاه در طول ۴۱ سال توانسته کشور، نظام و انقلاب را در زمینه‌های مختلف حفظ کرده و با خون خود امنیت را برای مردم فراهم آورد.

آیت الله فقیهی تصریح کرد: نبود امنیت در کشورهای همسایه به دلیل عدم وجود ارکانی چون وحدت، یکپارچگی، ولایت فقیه و نیروهای انقلابی و ولایی است.

ولایت فقیه با اقتدار کشور را از بحران‌های سخت حفظ کرده است

وی با بیان اینکه ولایت فقیه با اقتدار خود در موارد مختلف کشور را از بحران‌های سخت حفظ کرده است، افزود: به دنبال سقوط هواپیمای اوکراینی افرادی معلوم الحال که با دشمنان همدست هستند به بهانه خون خواهی شبانه به خیابان آمدند و در جلوی دانشگاه‌ها تجمع کردند و شعارهای هنجار شکنانه سرمی‌دادند و حتی به عکس و تصویر شهید زنده سردار سلیمانی نیز توهین کردند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دشمنان با هر بهانه‌ای به دنبال ضربه زدن به انقلاب، ولایت فقیه و تخریب و آشوب هستند، تصریح کرد: تا زمانی که وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان و شخصیتی چون رهبر معظم انقلاب در این کشور وجود دارد، مردم از کشور، نظام، انقلاب و ولایت فقیه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند که اقتدار، وحدت و جایگاه ولایت فقیه را در هم بشکنند، افزود: مسئولان باید طوری عمل کنند که بهانه دست دشمن ندهند و با عمل و رفتار خود کاری نکنند که موجب تضعیف نظام و انقلاب شوند.



انتهای پیام/111


کد مطلب: 85303

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85303/دشمنان-بهانه-ای-پی-آشوب-ضربه-انقلاب-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir