کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه ۱۵۰۰ مترمربعی بوستان نیایش

خبرگزاری فارس , 26 دی 1398 ساعت 13:30

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایمن‌سازی بوستان نیایش، گفت: فضایی به مساحت 1500 متر و 15 آلاچیق به امکانات این بوستان اضافه شده است.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با اشاره به امکانات فراهم‌شده در بوستان‌های سطح شهر در حوزه اسکان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به اولویتی که برای ساماندهی اسکان نوروزی انجام شده شرایط منظمی در شهر در این زمینه برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تجهیز پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برای اسکان زائرین، تصریح کرد: نصب 12 برج نوری در پارکینگ چهار صورت گرفته است.

جوادیان اضافه کرد: همچنین در این محل برای اسکان 220 خانواده ظرفیت داشتیم که 150 ظرفیت اضافه کردیم و اکنون بیش از 350 خانوار می‌توانند اسکان داشته باشند.

وی با اشاره به ایمن‌سازی بوستان نیایش، خاطرنشان کرد: فضایی به مساحت 1500 متر و 15 آلاچیق به امکانات این بوستان اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: با همکاری برخی اماکن فرهنگی در اطراف مسجد مقدس جمکران در نوروز گذشته 200 خانوار در هر شب اسکان داده شد و امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85305

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85305/توسعه-۱۵۰۰-مترمربعی-بوستان-نیایش

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir