يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 85340
به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم صورت گرفت؛

پایان سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری در قم

قم نيوز : سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشور با معرفی نفرات برتر در چهار بخش مردان، بانوان، دختران و جوانان پسر در قم به کار خود پایان داد.
پایان سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری در قم
پایان سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری در قم
به گزارش قم نیوز سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و در سالن شهدای شهرداری برگزار شد.

در این مسابقات که در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد، ورزشکاران در بخش‌های بانوان، دختران، مردان و پسران به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات زهرا رجبی از خراسان جنوبی در بخش بانوان اول شد. این ورزشکار در دیدار نهایی با حساب ۴ بر صفر فاطمه صادقی از استان مرکزی را مغلوب کرد و صاحب عنوان نخست این مسابقات شد. همچنین آسیه ملکی از خراسان جنوبی و شهلا رواجی از اردبیل مشترکا در جایگاه سوم ایستادند. رقابتهای بخش بانوان بزرگسال با شرکت ۴۳ دارتر از سراسر کشور برگزار شد.

در بخش دختران نیز فاطمه کریمی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان شد. فاطمه کریمی در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک آتنا بیگمی از خراسان جنوبی را شکست داد و به عنوان نخست دست یافت. همچنین مبینا مظهری از باشگاه ناوک بهمن تهران و زهرا رمضانی از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری در بخش جوانان پسر هم با قهرمانی ایلیا خوشنودی از فارس به پایان رسید. ایلیا خوشنودی عضو تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی کوبه ژاپن در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک مهرداد سیفی نایب قهرمان جهان از تهران را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید. همچنین علی ملکی از باشگاه ناوک بهمن تهران و محمدحسین رجبی از باشگاه دارت “چشم عقاب انزلی” مشترکا در جایگاه سوم ایستادند. رقابتهای بخش جوانان پسر با شرکت ۲۰ دارتر از سراسر کشور برگزار شد.

بخش مردان این مسابقات هم با قهرمانی علیرضا‌ ایزدی از باشگاه اندیشه سبز خزر به پایان رسید. علیرضا ایزدی در دیدار فینال با حساب ۴ بر یک محمدرضا ناظریه از شهرداری گرمسار را مغلوب کرد و قهرمان شد. همچنین محمود هارونی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ایلیا خوشنودی از فارس مشترکا سوم شدند. رقابتهای بخش مردان با شرکت ۸۷ دارتر از سراسر کشور برگزار شد.


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjyteo.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما