کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته دوازدهم لیگ دسته اول والیبال؛

تیم افق قم برای تداوم صدرنشینی در رامسر به میدان می‌رود

خبرگزاری مهر , 30 دی 1398 ساعت 18:03

تیم والیبال افق قم برای تداوم صدرنشینی در گروه یک لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در رامسر به میدان می‌رود.


به گزارش قم نیوز هفته دوازدهم لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود اما در تنها بازی روز سه شنبه تیم افق قم در رامسر به دیدار تیم سفیر جوان این شهر می‌رود.

افق قم صدرنشین گروه یک لیگ دسته اول والیبال است و در میان ۹ تیم حاضر در گروه یک در رتبه نخست قرار دارد و تلاش می‌کند در هفته‌های باقی مانده تا پایان دور گروهی این جایگاه را حفظ کرده و با صدرنشینی به استقبال مرحله حذفی برود.

رقبای اصلی افق قم برای تداوم صدرنشینی تیم‌های شهروند نکا و شهرداری قزوین هستند که در حال حاضر پایین‌تر از نماینده قم قرار گرفته‌اند و پیروزی افق قم در بازی سه شنبه در رامسر می‌تواند فاصله افق با رقبا را در حفظ کند یا حتی افزایش دهد.

تیم افق قم تلاش می‌کند امسال به لیگ برتر والیبال راه پیدا کند و در این راه صدرنشینی در دور گروهی مسیر آسان‌تری برای لیگ برتری شدن پیش روی این تیم قرار می‌دهد در حالی که والیبال قم هرگز تا این حد به صعود به لیگ برتر نزدیک نبوده است.

لیگ دسته یک والیبال مردان ایران در ۲ گروه ۹ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۴ تیم برتر وارد مرحله حذفی می‌شوند به طوری که افق قم در صورت ادامه صدرنشینی تا پایان مرحله گروهی، با تیم چهارم گروه دوم روبرو خواهد شد.

تیم سفیر جوان رامسر، حریف روز سه شنبه تیم افق قم تیمی میانه جدولی است که تلاش می‌کند خود را در جمع ۴ تیم بالای جدول گروه یک جای دهد و به همین دلیل انگیزه پیروز شدن برابر صدرنشین را در اختیار دارد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 85383

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85383/تیم-افق-قم-تداوم-صدرنشینی-رامسر-میدان-می-رود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir