کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قرارگاه جهادی خادمیاران فاطمی در سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس , 1 بهمن 1398 ساعت 2:35

قرارگاه جهادی خادمان و خادم‌یاران فاطمی با توزیع دو هزار پرس غذای گرم در میان مردم سیل‌زده، کار خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کرد.


به گزارش قم نیوز قرارگاه جهادی خادمان و خادم‌یاران فاطمی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با هدف کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

جمعی از خادمیاران آستان مقدس بانوی کرامت به صورت خودجوش و مردمی در این قرارگاه گردهم آمده و با حمایت آستان مقدس درحال کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده و توزیع غذا و اقلام مورد نیاز در میان آن‌ها هستند.

آستان مقدس بانوی کرامت که طی سال‌های اخیر به صورت ویژه در رخدادهای ناگوار طبیعی و غیرطبیعی کشور در کنار مردم آسیب‌دیده بوده است، در جریان سیل سیستان و بلوجستان نیز با شعار «در کنارتان هستیم» حمایت‌های خود را از مردم سیل‌زده دنبال کرده است و در این راستا اکنون درحال جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۲۸۲۵۵ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز کرده و یا از کد دستوری #۲۵۱۷۴۱ و نشانی اینترنتی «www.nazr.amfm.ir» استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85389

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85389/قرارگاه-جهادی-خادمیاران-فاطمی-سیستان-بلوچستان-آغاز-به-کار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir