سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 85422
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله حسینی بوشهری:

سردار سلیمانی خود را وقف انقلاب کرده بود/ توصیه به روحانیون

قم نيوز : نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: علت حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی این بود که این انسان متدین خود را فدای انقلاب کرد.
سردار سلیمانی خود را وقف انقلاب کرده بود/ توصیه به روحانیون
سردار سلیمانی خود را وقف انقلاب کرده بود/ توصیه به روحانیون
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه استان سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به رسالت‌های روحانیون در جامعه، افزود: یکی از پر افتخارترین وظایف روحانیون تبلیغ رسالت‌ها است.

امام جمعه قم تصریح کرد: مبلغان باید خدا ترس باشند و در مسیر تبلیغ دین توقعی از مردم نداشته باشند.

وی یکی از وظایف مبلغ را دعوت مردم به خدا دانست و افزود: مبلغی که مردم را به خود دعوت نمی‌کند و هدفش دعوت به خداوند است، اهل تقوا و ایمان است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه روحانیت مدعی ادامه راه انبیا الهی است، تصریح کرد: روحانیون باید مواظب رفتار و اعمال خود در برخورد با مردم باشد.

رسالت روحانیون خدمت گذاری به مردم است

وی با اشاره به اینکه روحانیون مردم را تبلیغ به دین و خدا ترسی می‌کنند، افزود: رسالت روحانیون خدمت گذاری به مردم است.

نایب رئیس جامعه مدرسین یک فرد روحانی را در صورتی موفق دانست که خود را وقف خدمت به مردم کند و اظهار داشت: امروزه یک فرد روحانی باید خود را در همه مسائل در کنار مردم ببیند.

وی رسالت دیگر روحانی را پاسخگویی به نیازها و شبهات دانست و افزود: روحانی زمانی که به اسلام هجمه می‌شود باید به میدان بیاید و پاسخگو باشد.

آیت الله حسینی بوشهری رسالت دیگر روحانیون را در ارتباط با انقلاب دانست و تصریح کرد: علت حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی این بود که این انسان متدین و با ایمان خودش را فدای انقلاب کرده بود.

وی با بیان اینکه رسالت روحانیون امروز به مراتب سنگین‌تر شده است، افزود: همه باید قدردان نظام، انقلاب و رهبری باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauyna.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما