کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدی زاده عازم اروپا شد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 2 بهمن 1398 ساعت 11:15

کاراته‌کای مطرح استان قم در سال منتهی به بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با تیم ملی کشورمان به مسابقات لیگ جهانی اعزام شد.


به گزارش قم نیوز کاراته یکی از مهمترین رشته‌های دارای بخت کسب سهمیه مهمترین رویداد ورزشی سال ۲۰۲۰ جهانی یعنی المپیک توکیو ژاپن است، رشته‌ای که در چهار دهه اخیر افتخارات زیادی را از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی و بازی‌های آسیایی نصیب ورزش قم کرده است.

این رشته مدال‌آور با حضور ستاره درخشانی همچون امیر مهدی‌زاده همچنان رویای کسب سهمیه المپیک در سر دارد، ورزشکاری که تمامی افتخارات ممکن در عرصه قهرمانی را به دست آورده و تنها جای خالی ویترین افتخاراتش به دست آوردن مجوز حضور در المپیک و کسب مدال این رخداد مهم ورزش دنیا است.

مهدی‌زاده حالا در آستانه یک اعزام برون‌مرزی قرار دارد، اعزامی که به مقصد کشور فرانسه و برای حضور در یک اردوی آماده‌سازی و سپس مرحله نخست از مسابقات سال ۲۰۲۰ لیگ جهانی کاراته‌وان انجام می‌شود و مهدی‌زاده به همین منظور امروز همراه با دیگر اعضای تیم ملی به اروپا رفت.

همچنین اعضای تیم مردان ایران در کومیته امیر مهدی‌زاده و محمدصادق بابایی پزشک هستند که امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه راهی پاریس شدند، ضمن اینکه جواد سلیمی، سیدرضا خادمیان و المیرا گوزل‌زاده نیز داوران اعزامی به این مسابقات محسوب می‌شوند و همراه با وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته به عنوان مدیر تیم ملی راهی این رقابت‌ها شدند.

این در شرایطی است که نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در سال ۲۰۲۰ به میزبانی پاریس در کشور فرانسه و با حضور ۷۰۳ کاراته‌کا از ۹۲ کشور جهان برگزار می‌شود، رقابت‌هایی که در آن تیم ایران با ترکیب رزیتا علی‌پور، سارا بهمن‌یار به همراه سمانه خوشقدم مربی این تیم و فاطمه صادقی در کاتای زنان حضور دارد.

این در حالی است که پیش از این طراوت خاک‌سار و حمیده عباس‌علی در بخش بانوان به همراه بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری در کنار سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی و حسن روحانی مربی این تیم راهی فرانسه شده بودند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی شرکت کنند.

انتهای پیام / 111


کد مطلب: 85435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85435/مهدی-زاده-عازم-اروپا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir