چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 85436
منبع : خبرگزاری برنا
توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود؛

بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها، مجتمع‌ها و پاساژها در قم

قم نيوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با بازدید از وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها، مجتمع‌ها و پاساژها در قم برای کاهش خسارات و تلفات در بروز حوادث، تلاش می‌شود.
بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها، مجتمع‌ها و پاساژها در قم
بررسی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها، مجتمع‌ها و پاساژها در قم
به گزارش قم نیوز حمید کریمی با اشاره به برگزاری مانور مشترک ایمنی در بیمارستان امام رضا (ع) اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت شهیدان حادثه پلاسکو، این مانور مشترک به منظور افزایش ایمنی بیمارستان و ارتقای سطح آگاهی پرسنل در هنگام بروز حادثه برگزار شد.

وی افزود: امروز سازمان آتش‌نشانی با مشارکت ریاست و پرسنل بیمارستان مانور را با موفقیت به سرانجام رساند و نکات ایمنی خوبی در قالب مانور احصاء و بررسی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی، بر حسب وظیفه ذاتی در مکان‌های پرخطر ورود کرده و با بازدید در شناسایی وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها و مجتمع‌ها و پاساژها، در جهت کاهش خسارات و تلفات در بروز حوادث، تلاش می‌کند.

کریمی خاطرنشان کرد: در صورتی که این ساختمان‌ها از نظر ایمنی دارای معایبی باشد، نکات مهم به مسئولان ارائه می‌شود تا در رفع معایب در جهت توسعه ایمنی تلاش شود.

وی گفت: در فاز دوم، آموزش ایمنی به نیروها و پرسنل در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود و در فاز سوم نیز مانور عملیاتی توسط کارکنان و آتش نشانی برگزار می‌شود تا نسبت به خروج اضطراری و کار کردن با خاموش کننده‌های دستی و سیستم اطفا، آمادگی کاملی ایجاد شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: آتش نشانی اخطار لازم را به مراکز مورد بازدید می‌دهد، خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی انجام شده است و امیدواریم با مشارکت همه و فرهنگ‌سازی، بتوانیم شهری ایمن داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هر مجتمع و پاساژی اگر درخواست ورود داشته باشد به صورت رایگان از آن بازدید می‌کنیم و موارد را متذکر می‌شویم.

کریمی بیان کرد: آموزش اولیه به پرسنل در هر بیمارستان داده شده و یک تیم ۱۲۵ در تمامی بیمارستان‌های قم تشکیل شده است و قبل از اعزام نیروها در هنگام حوادث، تیم عملیات اولیه را انجام می‌دهند.

وی گفت: در قالب مانور، کار با خاموش کننده و خروج اضطراری و رساندن مصدوم به فضای ایمن توسط نردبان بلند عملیاتی شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfvjdc.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما