چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 85442
منبع : خبرگزاری فارس

جدال انتقامی ایثار شیمیدر قم با شهروند آمل

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در آخرین بازی خانگی خود از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور میزبان یک بازی فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز است.
جدال انتقامی ایثار شیمیدر قم با شهروند آمل
جدال انتقامی ایثار شیمیدر قم با شهروند آمل
به گزارش قم نیوز بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران عصر چهارمین روز بهمن ماه وارد دور برگشت مرحله مقدماتی خود می‌شود، لیگی که در آن 6 تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند تا چهار تیم به مرحله نهایی بروند.

این در حالی است که بعد از مرحله مقدماتی نوبت به انجام بازی‌های پلی‌آف می‌رسد ولی تیم‌های صدرنشین هر گروه این شانس را دارند که بدون حضور در پلی‌آف به مرحله نهایی بروند، در حالی که تیم‌های دوم و سوم هر گروه باید با حضور در پلی‌آف بخت خود را برای گرفتن سهمیه مرحله نهایی بیازمایند.

در این شرایط تیم‌های ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل و هیات جانبازان و معلولین اراک در گروه دوم مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند، ضمن اینکه تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و هیات زنجان در گروه دوم هستند و فعلا نماینده‌های اصفهان و آمل در صدر دو گروه جای دارند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم که با شکست عجیب و غیر منتظره 66 بر 52 هفته نخست در میهمانی تیم شهروند آمل فصل را آغاز کرد، در هفته دوم تیم هیات اراک را با نتیجه 70 بر 59 برد تا از دو بازی سه امتیاز اندوخته و در مکان دوم جدول قرار بگیرد، جدولی که آملی‌ها با چهار امتیاز صدرنشین آن هستند.

ایثار شیمیدر قم روز جمعه چهارم بهمن ماه در دیدار برگشت میزبان تیم شهروند آمل است، مسابقه‌ای که از ساعت 15:30 دقیقه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام می‌رسد و شاگردان جواد شهره‌غلامی باید از تمام توان خود و فرصت بازی در خانه برای کسب پیروزی، انتقام و جبران شکست هفته نخست و گرفتن صدر جدول استفاده کنند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcci0q4.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما