کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم:

مدیران قم باید یک روز در هفته را به ملاقات با مردم اختصاص دهند

خبرگزاری مهر , 2 بهمن 1398 ساعت 18:42

معاون توسعه منابع انسانی استاندار قم با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات قم، گفت: مدیران قم باید یکی از روزهای هفته را به دیدار عمومی با مردم اختصاص دهند.


به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی در چهارمین جلسه شورای اداری استان قم که ظهر چهارشنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، ایجاد رضایتمندی میان ارباب رجوع را از جمله اولویت مدیریت استان قم دانست و گفت: اختصاص یک روز برای دیدار مدیران ادارات با مردم باید اولویت دستگاه‌های استان قرار گرفته و نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه‌ای در ادارات قم صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری در کشور و استان قم، گفت: اجرای گام دوم این برنامه شامل ساختاری اداری، اهتمام ویژه به ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی، پیگیری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی از جمله موضوعاتی است که باید ادارات مختلف سهم خود را ایفا کنند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار قم در ادامه به مدیریت بهینه مصرف انرژی به ویژه مصرف گاز در ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما در کشور، دستگاه‌های استان ملزم به کاهش مصرف گاز در ادارات قم و مدیریت دمای ادارات هستند.

وی با اشاره به توزیع سهمیه استخدامی میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اخذ و گرفتن سهمیه بیشتر تلاش مضاعفی انجام دهند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان هم بر لزوم بهینه‌سازی در مصرف گاز توسط دستگاه‌های اجرایی و مردم با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف تأکید و گزارشی از وضعیت گاز استان ارائه داد.

هم‌چنین در شورای اداری قم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گزارشی از بودجه و اعتبارات سال ۹۹ ارائه و به تدوین سند آمایش استان هم اشاره کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 85448

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85448/مدیران-قم-باید-یک-روز-هفته-ملاقات-مردم-اختصاص-دهند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir