?>?> قم نیوز - استاندار قم: پروژه‌های نیمه‌تمام استان هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: پروژه‌های نیمه‌تمام استان هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند

خبرگزاری تسنیم , 3 بهمن 1398 ساعت 1:48

استاندار قم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید تمام عزممان را جزم کرده و با عبور از بخشی نگری بتوانیم برنامه‌های نیمه‌تمام را به اتمام رسانده و حداقل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام را تعیین تکلیف کنیم.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در چهارمین جلسه شورای اداری استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، تشییع باشکوه شهید سپهبد سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش در قم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رمز محبوبیت این سردار رشید اسلام به خصلت‌های مهمی مانند اخلاص برمی‌گردد.

استاندار قم افزود: حیات شهید سلیمانی نه‌تنها مایه عزت جمهوری اسلامی بود، بلکه شهادت ایشان هم وحدت و انسجام ملی را فراهم آورد، مسئولان نیز باید در عمل سیره و روش زندگی شهید سلیمانی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی توفیق خدمتگزاری به مردم را مایه مباهات مسئولان و یک نعمت الهی برشمرد و گفت: در استان قم خداوند توفیقی نصیب ما کرده که سبب شده تمام ارکان قوای سه‌گانه، مراجع عظام و روحانیت معزز یک همدلی را در مدیریت شهری و استان تجربه کنیم که توفیق بزرگی است.

سرمست با تأکید بر پاسداشت این سرمایه اجتماعی ابراز کرد: از این سرمایه باید برای تقویت همبستگی ملی و انسجام ملی استفاده شود.


استاندار قم با بیان اینکه سیاست‌های استان در برگزاری انتخابات همان سیاست‌های ملی است، افزود: نوزدهم دی‌ماه توفیق داشتیم که در محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شویم که محورهای فرمایشات ایشان باید سرلوحه توجه مدیران استان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر دو عنصر ایمان و قدرت دینی در دیدار با مردم قم ابراز کرد: بسیاری از مراسم و مناسبت‌هایی که اتفاق می‌افتد اگر بر مبنای اخلاص باشد مردم نیز تشخیص داده و از ضمیر باطنی مدیران و مسئولان رمزگشایی می‌کنند، بنابراین باید اخلاص و توجه به معنویات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سرمست اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در گرو وحدت ملی دانست و گفت: عدم تعلق سردار شهید سلیمانی یکی از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود، در تشییع ایشان نه یک حزب خاص و نه یک جناح خاص بلکه همه آمدند که حاکی از اخلاص و معنویت این شخصیت بزرگ است.

استاندار قم تأکید کرد: باید مسئولان در وهله اول خود حساب گرانه به ارائه گزارش عملکرد خود به‌صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بپردازند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به مردمی بودن و اتکای مسئولان به تعامل و مشارکت با مردم افزود: هرکسی که بخواهد حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند با او برخورد خواهیم کرد، آنچه رمز و راز قوام ملی ما بوده مشارکت و حضور پرشکوه مردم در عرصه‌های مختلف بوده است.

سرمست با تأکید بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به‌ویژه از سوی  کاندیداها ادامه داد: 75 درصد از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید استان  تحقق‌یافته است که دستیابی به آن بسیار مهم است.

استاندار قم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید تمام عزممان را جزم کرده و با عبور از بخشی نگری بتوانیم برنامه‌های نیمه‌تمام را به اتمام رسانده و حداقل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام را تعیین تکلیف کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85462

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85462/استاندار-قم-پروژه-های-نیمه-تمام-استان-هرچه-زودتر-تعیین-تکلیف-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir