کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش پذیرش ۴۰۰ مددجو در فاز دوم اردوگاه کرامت مورد تاکید است

خبرگزاری تسنیم , 3 بهمن 1398 ساعت 13:00

مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای فاز دوم اردوگاه کرامت ۲۰۰ نفر پیش بینی شده که ۵۰درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا ۴۰۰ نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.


به گزارش قم نیوز منصور تقوی مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در مراسم افتتاح اردوگاه کرامت، اظهار داشت: ورود سپاه به حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی امری ارزشمند است.

وی افزود: دیگر دستگاه‌ها باید در خصوص کاهش و کنترل اعتیاد در بستر جامعه نیز در به مقصد رسیدن این مسیر به ارگان‌های مسئول یاری دهند.

مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این موضوع در سال گذشته برابر تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر بسته شد در شهریور امسال شروع به کار کرد.

تقوی با اشاره به اهمیت راه اندازی اردوگاه کرامت ادامه داد: این موضوع دارای برکات و اثرات بسیاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است و امیدواریم که این روند در دیگر استان ها به زودی به بهره برداری برسد تا بتوانیم اثرات آن را در جامعه ببینیم.

وی عنوان کرد: ظرفیت مرکزی که امروز افتتاح شد در فازاول حدود 100نفر است و برای فاز دوم 200 نفر پیش بینی شده است که 50درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا 400 نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.

مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: این اردوگاه دستاورد خوبی دارد و فعالیت آن  برای امید بخشیدن به زندگی بسیار موثر است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85472

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85472/افزایش-پذیرش-۴۰۰-مددجو-فاز-دوم-اردوگاه-کرامت-مورد-تاکید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir