پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 85472
منبع : خبرگزاری تسنیم

افزایش پذیرش ۴۰۰ مددجو در فاز دوم اردوگاه کرامت مورد تاکید است

قم نيوز : مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای فاز دوم اردوگاه کرامت ۲۰۰ نفر پیش بینی شده که ۵۰درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا ۴۰۰ نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.
افزایش پذیرش ۴۰۰ مددجو در فاز دوم اردوگاه کرامت مورد تاکید است
افزایش پذیرش ۴۰۰ مددجو در فاز دوم اردوگاه کرامت مورد تاکید است
به گزارش قم نیوز منصور تقوی مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در مراسم افتتاح اردوگاه کرامت، اظهار داشت: ورود سپاه به حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی امری ارزشمند است.

وی افزود: دیگر دستگاه‌ها باید در خصوص کاهش و کنترل اعتیاد در بستر جامعه نیز در به مقصد رسیدن این مسیر به ارگان‌های مسئول یاری دهند.

مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این موضوع در سال گذشته برابر تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر بسته شد در شهریور امسال شروع به کار کرد.

تقوی با اشاره به اهمیت راه اندازی اردوگاه کرامت ادامه داد: این موضوع دارای برکات و اثرات بسیاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است و امیدواریم که این روند در دیگر استان ها به زودی به بهره برداری برسد تا بتوانیم اثرات آن را در جامعه ببینیم.

وی عنوان کرد: ظرفیت مرکزی که امروز افتتاح شد در فازاول حدود 100نفر است و برای فاز دوم 200 نفر پیش بینی شده است که 50درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا 400 نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.

مدیر کل دفتر بازرسی و هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: این اردوگاه دستاورد خوبی دارد و فعالیت آن  برای امید بخشیدن به زندگی بسیار موثر است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcf0jdc.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما