پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 85475
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد

قم نيوز : تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست مسابقات بیماران ام اس قهرمانی کشور جای گرفت.
قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد
قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد
به گزارش قم نیوز هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سال 1398 یکی از موفق‌ترین و شاخص‌ترین هیات‌های ورزشی قم بوده که به ریاست علی‌اصغر فرمانی و دبیری رسول فرمانی گام‌های موثری در راستای کمک به توسعه و پیشرفت ورزش این قشر در ابعاد همگانی و قهرمانی برداشته است.

این هیأت ورزشی بعد از چند دستاورد مهم از حضور موفق در مسابقات کشوری، در سومین دوره مسابقات قهرمانی ورزشکاران ام اس کشور نیز به مقام قهرمانی دست یافت، در حالی که رقابت‌های این دوره با حضور ورزشکاران 28 استان در قالب ۳۰ تیم به مدت سه روز به میزبانی هیأت اصفهان به انجام رسید.

اصفهانی‌ها در اردوگاه شهید بهشتی این شهر میزبان ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات این دوره بودند و سرانجام رد بخش مردان تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم هیأت خراسان‌شمالی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هیأت لرستان به مقام سوم رسید.

در این دوره از مسابقات سیصد نفر ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی حضور داشتند که ۱۵۲ نفر آنها در بخش بانوان و ۱۴۸ نفر در قسمت آقایان بودند و رقابت برای کسب رتبه‌های برتر در سه رشته ورزشی دارت، شطرنج و پتانک و در دو رده سنی برگزار شد.

در بخش انفرادی این دوره از مسابقات تیم اعزامی از هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با دست پر و افتخاراتی ارزشمند به قم بازگشت، تیمی که حاصل تلاش آن در سومین دوره مسابقات قهرمانی ام‌اس کشور کسب چهار مدال نقره ارزشمند و قهرمانی مردان ایران بود، ضمن اینکه در بخش بانوان نیز عملکرد قابل توجهی داشت و پنجم شد.

در تیم بانوان قم در این رقابت‌ها حمیده آهنین‌پنجه مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره رشته دارت را به ارمغان آورد و مهسا باقری در دارت پنجم شد، ضمن اینکه زهره چاره‌پو مقام پنجم رشته شطرنج را کسب کرد و هانیه خازنی دیگر عضو تیم هیأت قم به مقام پنجم رشته پتانک دست پیدا کرد.

برای تیم مردان قم محمد محمدی در رشته شطرنج به همراه موسی زند و مجید مختاری در رشته پتانک به سه مدال نقره دست یافتند، ضمن اینکه سعید قلی‌زاده مقام هشتم رقابت‌های دارت را نصیب خود کرد تا در مجموع تیم مردان قم قهرمان شده و تیم بانوان قم مقام پنجم را کسب کند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdciw5av.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما