شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 85504
منبع : خبرگزاری برنا
معاون استاندارقم:

واگذاری زمین به واحدهای صنفی درقم شفاف شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهاب به اصناف استان باید کاملا شفاف و به دور از هرگونه شائبه تبعیض انجام گیرد.
واگذاری زمین به واحدهای صنفی درقم شفاف شود
واگذاری زمین به واحدهای صنفی درقم شفاف شود
به گزار قم نیوز مهراد غضنفری درجلسه کارگروه حمایت از رونق تولید درحوزه اصناف بیان کرد: درواگذاری زمین برای استقرار بنکداران در شهرک شهاب قم مشکلات انتقال سند در آینده برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: اتحادیه سوهان‌پزان درمجموع تا ۳ ماه آینده باید روند دستور تهیه نقشه و آغاز عملیات واگذاری را نهایی کند.

غضنفری گفت: مساله بلاتکلیفی واحدهای صنف صافکاران در شهرک صنوف باید تا یک ماه آینده مشخص شده و به شهرک خودرویی منتقل شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز گفت: منطقه‌ای که برای استقرار بنکداران در نظر گرفته شده ۸۰ قطعه می باشد که تاکنون ۵۴ قطعه واگذار شده‌است.

روح الله ابراهیمی تاکید کرد: از این ۵۴ واحد تاکنون ۲ واحد موفق به کسب پایان کار شده و ۲۲ واحد و متقاضی دیگر هم موفق به کسب نقشه طراحی شده‌اند.

وی با اشاره به با واگذاری بخشی از اراضی این شهرک صنعتی به اتحادیه سوهان‌پزان ، اظهار داشت: واگذاری اراضی به این اتحادیه هنوز عملیاتی نشده‌است.

وی تصریح کرد: اختلافات بین راه و شهرسازی و هیات مدیره شهرک صنعتی شهاب درگرفتن پایان کار علت اصلی متوقف شدن واگذاری زمین به سوهانپزان است.

ابراهیمی گفت: بعد از واگذاری اراضی این صنعت به بنکداران و سوهانی‌های استان به تدریج روند انتقال واحدهای صنعتی این شهرک به پهنه های صنعتی دیگر آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین استقرار صنایع سلولزی مرتبط با صنعت چاپ در این شهرک امکان پذیر بوده و در رابطه با انتقال سندی مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: تنها صنایعی می توانند در شهرک صنعتی شهاب مستقر شوند که طبق اساسنامه شهرک در انتقال سند مشکل قانونی نداشته باشند.

ابراهیمی گفت: از مجموع ۲۰۰ هکتار مساحت این شهرک نزدیک به ۹۰ هکتار از آن کاربری صنعتی است و در بین شهرک های صنعتی استان کمترین اراضی صنعتی را داراست.

شهرک شهاب در کیلومتر ۵ آزاد راه قم - تهران واقع شده‌است.


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcbasbw.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما