شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 85518
منبع : خبرگزاری تسنیم

اعتراض خانواده شهدای مدافع حرم قم به هتاکی روزنامه 19 دی

قم نيوز : جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم قم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به هتاکی روزنامه ۱۹ دی به سردار سلیمانی اعتراض کرده و خواستار برخورد دستگاه قضایی با منتشرکنندگان این مقاله شدند.
اعتراض خانواده شهدای مدافع حرم قم به هتاکی روزنامه ۱۹ دی
اعتراض خانواده شهدای مدافع حرم قم به هتاکی روزنامه ۱۹ دی
به گزارش قم نیوز روزنامه 19 دی روز سه‌شنبه 1 بهمن در مقاله خود با عنوان "دی را به خاطر داشته باشید" علاوه بر تهمت و توهین به‌نظام جمهوری اسلامی خون سردار سلیمانی را به گردن نظام انداخت و آشکارا سردار حاجی‌زاده را ترور کرد.

جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم قم  با انتشار بیانیه ای نسبت به این هتاکی روزنامه 19 دی اعتراض کرده و خواستار برخورد دستگاه قضایی با منتشرکنندگان این مقاله شدند که بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بسم‌الله القاصم الجبارین

بعد از ریختن شدن خون سیدالشهدا در سرزمین کربلا طوفان های سیاه زیادی وزیدند تا خون سید شهیدان را ناحق کند اما دست خداوند چنان یار و یاور حق خواهان بود که خون شهدای کربلا 1400 سال است چراغ خاموش نشدنی مسیر حق‌طلبان است.

ام المصائب زینب کبری (س) پرورش یافته مکتب فاطمه زهرا(س) در اوج مصائب و زیر باران شلاق های عدو پیام آور خون شهدای عاشورا بود و 1400 سال است مردان و زنان حق طلب و خانواده شهدا به این بانو تأسی می کنند.

خانواده شهدا نیز با تأسی به حضرت زینب(س) در غم از دست دادن عزیزانشان در مقابل عدو خم به ابرو نیاورند و زینب گونه پیام آور خون شهدا شدند اما چندی پیش قلب هایشان داغدار از دست دادن سرداری شد که عزیزتر از عزیزانشان بود.

حاج قاسم سیلمانی مردی از دیار کریمان که 40 سال در جبهه های مقاومت خواب راحت را بر دشمنان دین و ناموس مردم حرام کرده بود تا ما خواب راحتی داشته باشیم سرداری که 40 سال در راه ایجاد صلح و امنیت برای همه انسان های آزادی خواه جهان فارغ از دین و ملیت گام های استوارش را بر زمین نهاد و سرانجام در شبی سرد و زمستانی چنان غریبانه به دیدار معبود شتافت که قلب هر آزاده خواهی را به درد آورد.

خانواده شهدا هنوز داغدار عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که قلمی که باید به حق روی کاغذ های بی جان بچرخد چنان خون شهید سلیمانی را ناحق کرد که آه از نهاد خانواده شهدا برخواست و جگرشان را آتش زد.

خانواده شهدا همچون کوهی استوار در برابر همه سختی ها ایستادگی می کنند و اجازه نخواهند داد که عده ای برای مطامع دنیایی خودشان خون حاج قاسم سلیمانی را ناحق کنند و دیگر سرداران مقاومت را مورد هجمه ناجوانمردانه خود قرار دهند.

بی شک آن قلمی که به خون سرخ شهدا و بدن اربن اربا شده حاج قاسم این ملت هتاکی می کند خواهد شکست این را تاریخ شهادت خواهد داد و چه افسوس که این قلم به دستان حسابگر از قم و در پایتخت جهان تشییع شروع به این هتاکی کردند که داغ این هتاکی را دو چندان می‌کند.

ما خانواده شهدا ضمن محکومیت هتاکی روزنامه 19 دی به سردار سلیمانی و نظام جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده از مراجع قضایی خواستار برخورد با منتشر کننده گان این مقاله هتاک هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7n97.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما