يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85534
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی قم به مهر خبر داد؛

درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم از درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.
درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی
درخشش ووشوکاران جوان قمی با راهیابی به اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار داشت: سال ایده‌آل ووشوی قم تکمیل شد و ووشوی قم در آستانه تاریخ سازی قرار گرفت به طوری که راهیابی ووشوکار جوان قمی به اردوی تیم ملی در بخش ساندا و سپس درخشش یک ووشوکار دیگر قمی در بخش تالو مایه افتخار ووشوی قم شد.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی نوجوانان و جوانان ووشو که در سنندج برگزار شد ساندا کارانی از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان ووشوکار جوان قمی، مهدی هنرچی بازیکن وزن منفی ۶۰ کیلوگرم تیم منتخب استان قم با درخشش در این مسابقات به جمع ۴ ساندا کار برتر این وزن پیوست.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: بدین ترتیب این ووشوکار جوان قمی موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی جوانان شد و هنرچی برای بر تن کردن پیراهن تیم ملی و حضور در مسابقات آسیایی هند باید بهار سال آینده با حریفان خود در این اردو به رقابت بپردازد.

محمدزاده بیان داشت: همچنین در روز اول مسابقات انتخابی تیم ملی تالو نونهالان، نوجوانان و جوانان محمدمهدی سپهری تالوکار نوجوان استان قم با عملکرد خوب خود و با کسب نمره ۸/۶۶ در اجرای فرم جین شو موفق به کسب مقام دومی این مسابقات و همچنین راهیابی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی مراکش شد.

وی عنوان کرد: این برای اولین بار در تاریخ ووشو استان قم است که ۲ سال پیاپی نماینده‌ای در اردوی تیم ملی جوانان داشته باشد و از سوی دیگر راهیابی تالوکار قمی به تیم ملی انقلابی در تالوی قم به شمار می‌رود و پس از سال‌ها رکود، ووشو قم آینده‌ای روشن و درخشان پیش روی خود می بیند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: ووشوی قم چند ماه قبل در پی کسب مدال طلای مسابقات جوانان آسیا در برونئی توسط مهدی اکبری مقدم برای ورزش قم افتخار آفرین شد و تلاش ما بر افزایش ملی پوشان قمی است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdceen8v.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما