کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله حسینی بوشهری: نویسندگان به تولید آثاری با محتوای دینی و انقلابی اهتمام ورزند

خبرگزاری تسنیم , 6 بهمن 1398 ساعت 20:30

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تولید آثاری با محتوای دینی و انقلابی گفت: همه آثار نویسندگان در کشور آثار فاخری نیستند و برخی کتاب مبتذل می‌نویسند که انسان شرمش می‌آید از آن حرف بزند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسینی بوشهری امروز در همایش«تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، به بیان برکات خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش  پرداخت و اظهار داشت: خیزش و بیداری گروه‌های مقاومت در عراق و سایر ملل اسلامی ازجمله برکات خون این شهید والامقام هستند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه شهدا در طول دوران زندگی و بعد از شهادتشان برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشته و دارند، تأکید کرد: خداوند متعال درآیات خود به‌صراحت فرموده آن‌هایی که در راه دین و اسلام جهاد می‌کنند را یاری می‌کنیم.

وی با بیان معانی مختلف جهاد ابراز کرد: جهاد اصغر مبارزه با دشمنان خارجی و جهاد با قلم، تلاش در راه خدا و انجام کار فرهنگی است. آنان که نظریه‌پردازی و قلم‌فرسایی می‌کنند به زندگی ارزش می‌بخشند.

حسینی بوشهری بیان کرد: سید حسن صدر، مرحوم کاشف الغطاء و مرحوم آقابزرگ تهرانی از جمله دانشمندان و صاحبان قلم اثرگذاری بودند که بر‌اساس شرایط زمان و نیاز روز قلم‌فرسایی می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تولید آثاری با محتوای دینی و انقلابی خاطرنشان کرد: همه آثار نویسندگان در کشور آثار فاخری نیستند و برخی کتاب مبتذل می‌نویسند که انسان شرمش می‌آید از آن حرف بزند.

همچنین در این همایش، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم اظهار داشت: استان قم 6 هزار شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده و 450 نفر نخبه خانواده شهید دارد که 110 نفر روحانی هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85550

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85550/آیت-الله-حسینی-بوشهری-نویسندگان-تولید-آثاری-محتوای-دینی-انقلابی-اهتمام-ورزند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir