کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهارمین یادواره 438 شهید مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 6 بهمن 1398 ساعت 21:32

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: چهارمین یادواره ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌ شود.


به گزارش قم نیوز سردار اسدالله گنجعلی پیش از ظهر در نشست خبری چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قمکه در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم هرگز نترسید و در طول این چهل سال هرگز لباس رزم را از تن بیرون نیاورد.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در راه خدا از هیچ چیز پروا نداشت و با شهادت سردار دل ها اراده جدیدی برای مبارزه با آمریکا در کل منطقه شکل گرفت.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با بیان این که ما در این یادواره ها به دنبال معرفی شهدا و آرمان های آنها هستیم، عنوان کرد: شهدا عامل بشارت هستند و می‌ گویند خوف و حزن نداشته باشید و ترس را از دل بیرون کنید از این رو چیزی که می‌ تواند ملت را سرپا نگاه دارد، یاد و نام شهدا است.

سردار گنجعلی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) این انقلاب را بنیان گذاری و رهبری کرد و از این رو دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها است که بدانیم چه می‌ کنیم و به کجا باید برسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: لشکر 17 عملیاتی علی بن ابی طالب(ع) برای 438 شهید مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی در سالروز آزاد سازی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه  که از سال 94 به صورت جدی درگیر مأموریت های سوریه بودند یادواره برگزار می کند.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد: امسال قرار است چهارمین یادواره را همراه با گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی، برگزار کنیم، این مراسم روز پنج شنبه 10 بهمن ماه در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌ شود.

سردار گنجعلی با اشاره به برنامه های چهارمین یادواره 438 شهید مدافع حرم استان قم گفت: برنامه های این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، که حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در این مراسم به سخنرانی می پردازد و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می کند و همچنین مجید تال شعرخوانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در 19 مدرسه پسرانه و دخترانه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم همین یادواره شهدای مدافع حرم در این ایام با برنامه های متنوع را برگزار می کنیم، همچنین جشنواره شعر کبوتران حرم امشب ششم بهمن ماه بعد از نماز عشاء در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رونمایی از شناسنامه شهید سلیمانی برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85551

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85551/چهارمین-یادواره-438-شهید-مدافع-حرم-استان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir