کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی آیت‌الله نوری‌همدانی از تلاش‌های جهادی رئیس قوه قضائیه

خبرگزاری تسنیم , 6 بهمن 1398 ساعت 17:34

آیت‌الله نوری‌همدانی با قدردانی ‌از تلاش‌های جهادی رئیس قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:‌ رئیسی امید را به جامعه برگرداند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور، کار سازمان بازرسی کل کشور را بسیار حساس، مهم و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: باید کسانی در رأس این سازمان باشند که دغدغه مبارزه با فساد در همه ابعاد را داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های جهادی رئیس قوه قضائیه افزود: خوشبختانه کسی در این مسند قرار گرفته که فردی شایسته، کارآمد و دلسوز است و فعالیت‌های وی در این مدت کوتاه موجب پیشگیری از بسیاری از مفاسد شده و امید را به جامعه برگردانده است.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه همه مدیران دستگاه‌های کشور باید قوه قضائیه را در پاکسازی جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی و فرهنگی یاری کنند، تصریح کرد:‌ این امر موجب تثبیت و تحکیم نظام اسلامی و مایه دلگرمی توده مردم خواهد شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با انتقاد از وجود برخی اختلافات در رسانه‌ها گفت: برخی‌ها با حزب و باند‌بازی موجب چنددستگی در جامعه می‌شوند و این امر به وحدت و آرامش مردم لطمه وارد می‌کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85552

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85552/قدردانی-آیت-الله-نوری-همدانی-تلاش-های-جهادی-رئیس-قوه-قضائیه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir