دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 85559
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری کلاس‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد در قم

قم نيوز : قائم مقام کمیته امداد استان قم گفت: 140 ساعت کلاس آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد در استان برگزار می‌کنیم که در این کلاس‌ها مباحث مختلف مطرح می‌شود.
برگزاری کلاس‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد در قم
برگزاری کلاس‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز افشین پایانی فر با اشاره به فرزندان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: اشراف خوبی بر وضعیت این قشر از مددجویان داریم و کلاس‌هایی در طول سال برای فرزندان خانواده‌های مددجو در کانون‌های فرهنگی و هنری کمیته امداد در استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 140 ساعت کلاس آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد در استان قم برگزار می‌کنیم که در این کلاس‌ها مباحث مختلف مطرح می‌شود، قشر جوان مددجوی کمیته امداد از این کلاس‌ها استقبال می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان قم افزود: کلاس‌های آموزشی این نهاد برای مددجویان در سن ازدواج یعنی 18 تا 30 سال در سه سطح برگزار می‌شود، کلاس‌ها 10 تا 15 نفره است.

پایانی فر با اشاره به موضوعات کلاس‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: موضوعات این کلاس‌ها مواردی همچون اخلاق، احکام، مهارت‌های زندگی، عقل معاش، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج، عقاید، تغذیه و سلامت و مهارت‌های فنی و هنری است.

وی ادامه داد: به غیر از برگزاری کلاس‌های آموزشی، برنامه ارائه مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان قم در سن ازدواج به صورت گسترده در حال اجرا است، در هر اداره اجرایی این نهاد، دو مشاور حضور دارند که به مددجویان کمیته امداد استان قم مشاوره می‌دهند.

قائم مقام کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: مشاوران این نهاد در سال جاری حدود 10 هزار مشاوره به مددجویان ارائه دادند، مددجویان کمیته امداد استان در صورت نیاز و با تشخیص مشاوران این نهاد برای مشاوره‌های تخصصی به کلینیک‌های تخصصی مشاوره معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb9sbw.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما