کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاس قم سقوط کرد

خبرگزاری فارس , 7 بهمن 1398 ساعت 11:08

کاراته‌کاهای قم چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور را با قطع نوار پیروزی‌های خود و نزول یک پله‌ای در جدول رده‌بندی پشت‌سر گذاشتند.


به گزارش قم نیوز دور دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور در حالی سپری شد که تیم‌ها در سالن شهید افراسیابی تهران رقابتی نزدیک و جذاب برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد داشتند، رقابتی که در آن تیم‌های پاس و پاس کن شی کان دو نماینده قم هستند.

با پایان مسابقات هفته چهارم در جدول رده بندی گروه نخست، تیم آکادمی نریمان جای پاس قم را در صدر گرفت و پاس در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه تیم مقاومت در رده سوم قرار دارد و تیم‌های وان کان قزوین، صدرا و پاس کن شی کان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار گرفته‌اند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر کاراته مردان کشور نیز تیم‌های ایران مال، عقاب و شوتوکان FSK ایران اول تا سوم هستند، در شرایطی که تیم‌های کاراته تخت جمشید کرمان، هیات کاراته کبودر آهنگ و شهرداری شهر قدس در مکان‌های چهارم تا ششم به دنبال ارتقاء جایگاه خود در هفته‌های آتی هستند.

این هفته در گروه نخست یک شهرآورد بین تیم‌های پاس کن شی کان قم و پاس قم برگزار شد که در پایان تیم پاس با نتیجه 22 بر 3 به برتری رسید، اما پاسی‌ها دومین مسابقه خود را برابر جدی‌ترین رقیب مرحله مقدماتی یعنی آکادمی کاراته نریمان با نتیجه نزدیک و جالب 13 بر 12 واگذار کردند و سرانجام در سومین مسابقه خود 18 بر 7 تیم صدرا را شکست دادند.

پاس کن شی کان نیز در دومین رقابت این هفته خود با نتیجه 19 بر 6 به وان کان قزوین باخت و مسابقه سوم خود را نیز با نتیجه 19 بر 3 برابر آکادمی کاراته نریمان واگذار کرد تا از تمامی رقابت‌های این هفته دست خالی خارج شود و در انتهای جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 85560

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85560/پاس-قم-سقوط

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir