کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصاف شیمیدُر قم در مشهد / بازگشت ستاره به جمع قمی‌ها

خبرگزاری فارس , 7 بهمن 1398 ساعت 12:32

نماینده بسکتبال استان قم در بیست و دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برای کسب پانزدهمین برد این فصل به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد می‌رود.


به گزارش قم نیوز شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم در میهمانی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد در حالی به میدان می‌رود که تا پایان هفته بیست و یکم با کسب 33 امتیاز در رتبه ششم جدول 14 تیمی لیگ برتر جای گرفته‌اند و فاصله‌ای پنج امتیازی با تیم صدرنشین دارند.

البته نماینده بسکتبال قم دو بازی معوقه با تیم‌های مس کرمان و شهرداری بندرعباس در پیش دارد و با توجه به احتمال پیروزی در این دو مسابقه، به فاصله یک امتیازی تیم صدرنشین شهرداری گرگان می‌رسد و با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی یعنی پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان برابر خواهد شد.

این تیم در آخرین بازی خود که یک مسابقه خانگی از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور بود در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم نیروی زمینی تهران به برتری رسید و از ساعت 16 عصر دوشنبه هفتم بهمن ماه در مشهد به مصاف نماینده این شهر می‌رود، در حالی که دو تیم همسایه یکدیگر در جدول رده‌بندی هستند.

تیم شیمیدر قم با 14 پیروزی و پنج باخت از 19 مسابقه قبلی خود تا پیش از مصاف با آویژه صنعت پارسا مشهد 33 امتیاز اندوخته و ششم است، در حالی که شهرداری گرگان با 38 امتیاز در صدر ایستاده و تیم‌های 37 امتیازی پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان دوم و سوم هستند و تیم‌های 35 امتیازی مهرام تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد در رده‌های چهارم و پنجم هستند.

حریف تیم شیمیدُر قم در هفته بیست و دوم لیگ برتر یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد، از 21 بازی قبل خود 14 برد و هفت باخت در کارنامه دارد و دو امتیاز بیشتر از شیمیدر اندوخته، با این تفاسیر شاگردان محمدرضا اسلامی در نماینده قم باید از سد میزبان خود عبور کنند تا فاصله به حداقل برسد.

قطعا خبر خوب برای تیم بسکتبال شیمیدر قم بازگشت محمد جمشیدی ستاره ملی‌پوش این تیم به ترکیب اصلی شاگردان محمدرضا اسلامی است، بازیکنی که در دیدار هفته بیستم برابر شهرداری گرگان به دلیل انضباطی محروم شد و دیدار با نیروی زمینی را هم از دست داد اما به مصاف با رقیب مشهدی می‌رسد.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 85563

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85563/مصاف-شیمید-ر-قم-مشهد-بازگشت-ستاره-جمع-قمی-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir