کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفت ۸۲ درصدی تقاطع غیر همسطح کارگر/اتمام پروژه تا پایان بهمن ماه

خبرگزاری فارس , 7 بهمن 1398 ساعت 13:15

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت 82 درصدی تقاطع غیرهمسطح کارگر خبر داد.


به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح کارگر، اظهار کرد: این پروژه به صورت دو تابلیه در طرفین ریل راه آهن برای مسیر رفت و برگشت و دور برگردان بلوار کارگر بین مناطق سه و 6 است که از تابستان امسال آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه با اجرای این تابلیه مسیر کنار ریل راه‌آهن از منطقه سه به منطقه 6 و پل خیابان شاه‌ابراهیم متصل می‌شود، افزود: مدت اجرا 4 ماه بوده که به علت برخی مشکلات طراحی به تعویق افتاده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اعتبار این پروژه را 22 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این پروژه حدود 700 مترمکعب بتن‌ریزی شده و 180 تن میلگرد استفاده شده است.

حلوایی زاده پیشرفت فیزیکی این پروژه را 82 درصد عنوان کرد و افزود: کار سازه‌ای پروژه تا قبل از 22 بهمن اتمام می‌یابد و کار نورپردازی، روسازی پس از آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد محدودیت ترافیکی در بلوار کارگر برای تکمیل پروژه، خاطرنشان‌ کرد: با هماهنگی راهور و شورای ترافیک استان از یکشنبه شب به مدت 5 شب از ساعت 24 تا 6 صبح خیابان کارگر مسدود شده و ترافیک جریان نخواهد داشت تا عملیات تکمیلی پروژه انجام شود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85565

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85565/پیشرفت-۸۲-درصدی-تقاطع-غیر-همسطح-کارگر-اتمام-پروژه-پایان-بهمن-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir