کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛

کسب ۴ مدال مسابقات کشوری توسط کاراته کاهای ناشنوای قمی

خبرگزاری مهر , 7 بهمن 1398 ساعت 22:47

رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۴ مدال مسابقات کشوری توسط کاراته کاهای ناشنوای قمی و ۳ مدال در مسابقات پیشکسوتان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته ناشنوایان قهرمانی کشور که به میزبانی قم برگزار شد با درخشش کاراته کاهای قمی همراه بود و تیم منتخب استان قم را در جمع تیم‌های برتر قرار دارد.

وی افزود: تیم کاراته ناشنوایان قم در این پیکارها با کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز مقام سوم را در مجموع استان‌های شرکت کننده را کسب کرد و این رقابت‌ها با همکاری مشترک فدراسیون کاراته و فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به انجام رسید.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: سید مرتضی جدایی در بخش کومیته در وزن ۸۴+ کیلوگرم بزرگسالان صاحب مدال طلا شد و دومین طلای قم نیز در بخش کومیته و وزن منهای ۶۰ کیلوگمر رده سنی جوانان توسط ابوالفضل برمخیده به دست آمد.

برخورداری بیان داشت: همچنین سید محمد میرقیصری در بخش کومیته وزن ۷۵- بزرگسالان و مهدی سعدی در بخش کاتای انفرادی رده سنی بزرگسالان ۲ مدال برنز و سکوی سوم را برای تیم کاراته استان قم به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به انتخاب مجدد به عنوان سکاندار کاراته قم در ۴ سال آینده عنوان کرد: کاراته قم تلاش می‌کند در عرصه ورزش کشور نقش آفرینی بیشتری داشته باشد و امروز کاراته کاهای جوان ما شانس زیادی برای درخشش در میادین بین المللی در سال‌های آینده دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب دو نشان طلا و یک نشان برنز از مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کاراته کشور توسط کاراته کاهای قمی خبر داد و تصریح کرد: حمید کریمی و سید محسن میرقیضری در اوزان ۷۵ و ۸۰ کیلوگرم مدال طلا کسب کردند و مجید کریمی نیز برنز وزن منهای ۷۵ کیلو را از آن خود کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 85570

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85570/کسب-۴-مدال-مسابقات-کشوری-توسط-کاراته-کاهای-ناشنوای-قمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir