کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتسالیست جوان قم در شرق آسیا

خبرگزاری فارس , 8 بهمن 1398 ساعت 13:33

فوتسالیست‌ جوان استان قم بعد از درخشش در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توسط کادر فنی تیم ملی برای اعزام به شرق آسیا برگزیده شد.


به گزارش قم نیوز بلافاصله بعد از پایان دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان، بازیکنان شاخص شاغل در تیم‌های مختلف لیگ برتری به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.

این تیم به سرمربیگری بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران یعنی علی صانعی تمرینات خود را برگزار می‌کند و این تیم در اردوی آماده‌سازی جدید خود مهیای یک سفر برون‌مرزی به مقصد شرق آسیا و کشور تایلند می‌شود تا در تورنمنتی 6 جانبه با حضور تیم‌های آسیایی به رقابت بپردازد.

اسامی ملی پوشان اعزامی تیم زیر 20 سال کشورمان به تایلند در حالی اعلام شد که اردوی آماده‌سازی این تیم از امروز تا دهم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود و شاگردان صانعی پس از برگزاری تمرینات به مدت سه روز، شامگاه پنجشنبه دهم بهمن ایران را به مقصد تایلند ترک خواهند کرد.

یکی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار تیم ملی فوتسال ایران در این اردو، محمد رحمتی فوتسالیست آینده‌دار تیم سوهان محمد سیمای قم است که با درخشش در لیگ برتر امسال نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرد و همراه با تیم ملی به شرق آسیا و کشور تایلند می‌رود تا نخستین سفر برون‌مرزی خود را تجربه کند.

در این اردو و سفر برون‌مرزی بازیکنانی از تیم‌های باشگاهی سن‌ایچ ساوه، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، هایپرشهر شاهین‌شهر، شهرداری قرچک، دانش و ورزش مشهد، مس سونگون، استعدادهای درخشان مشهد، سوهان محمد سیمای قم، فرش‌آراء مشهد، ایلام و اهورا بهبهان حضور دارند.

اعزام تیم ملی به تورنمنت تایلند در حالی صورت می‌گیرد که تیم‌های رده سنی بزرگسالان حریف تیم کشورمان در آن هستند و با تصمیم کمیته فوتسال و تایید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، با هدف ایجاد شرایط رقابتی سطح‌ بالا برای بازیکنان جوان فوتسال، تیم زیر ۲۰ سال ایران در این تورنمنت حضور می‌یابد.

در این رقابت‌ها 6 تیم حضور دارند و ابتدا در دو گروه سه تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی شوند، در حالی که تیم‌‌های تایلند، ترکمنستان و مالزی در گروه نخست مسابقه می‌دهند و تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم‌های تاجیکستان و کویت روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام /111


کد مطلب: 85587

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85587/فوتسالیست-جوان-قم-شرق-آسیا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir