پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85607
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران:

مسجد مقدس جمکران از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر پذیرایی کرد

قم نيوز : سلیمیان گفت:تا پایان دی ماه بیش از ۲۴۰ ایستگاه صلواتی در داخل و خارج از مسجد مقدس جمکران برپا شد.
مسجد مقدس جمکران از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر پذیرایی کرد
مسجد مقدس جمکران از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر پذیرایی کرد
به گزارش قم نیوز سلیمیان،مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو میلیون و ۴۷۵ هزار زائر در چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند و بیش از ۱۴۶ هزار پرس انواع غذای گرم نیز در این چایخانه‌ها توزیع شده است.

او با اشاره به فعالیت چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران افزود: این چایخانه‌ها به‌منظور انسجام و انتظام بخشی در توزیع متبرکات خوراکی باهدف فراهم‌سازی بستری برای تعاملات اجتماعی و همچنین ترویج مشارکت مردمی در خدمت به زائرین این مکان مقدس در ورودی‌های اصلی مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کنند.

سلیمیان ادامه داد: ۸۵ نفر خادم در تمامی چایخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی درب دو، درب پنج، درب یک و پارکینگ دو مشغول به فعالیت هستند.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در ده‌ماهه امسال هماهنگی لازم برای برپایی بیش از ۲۴۰ ایستگاه صلواتی در داخل و خارج از مسجد با استفاده از ظرفیت مردمی صورت گرفته است، گفت: در این مدت بیش از دو میلیون و ۴۷۵ هزار نفر در این چایخانه‌ها با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند.

سلیمیان از پذیرایی با غذای گرم اعم از چلوخورشت، آش نان و سیب‌زمینی نان و تخم‌مرغ در این چایخانه‌ها خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۶ هزار و ۶۵۰ پرس انواع غذای گرم از ابتدای سال جاری تاکنون در این چایخانه‌ها بین زائران مسجد مقدس جمکران توزیع‌شده است.

او از توزیع دو هزار و ۴۴ کیلوگرم شیرینی و شکلات در اعیاد و موالید خبر داد و گفت: غرفه طبخ و توزیع آش توسط روحانیون ملبس در پارکینگ دو به تعداد ۴۸ هزار و ۷۵۰ پرس در شب‌های چهارشنبه و مناسبت‌ها نیز بخشی از پذیرایی مردمی در این مکان مقدس است

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfevdc.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما