شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : 85609
منبع : خبرگزاری مهر
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

مردم در دهه فجر زمینه را برای انتخاباتی سرنوشت ساز فراهم می‌کنند

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به شرکت فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید کرد: مردم در دهه فجر زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سرنوشت ساز فراهم خواهند کرد.
مردم در دهه فجر زمینه را برای انتخاباتی سرنوشت ساز فراهم می‌کنند
مردم در دهه فجر زمینه را برای انتخاباتی سرنوشت ساز فراهم می‌کنند
به گزارش قم نیوز بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(والفجر و لیال عشر)

ایام الله دهه فجر یادآور نجات مردم ایران از استبداد و استعمار و هدایت بسوی حاکمیت دین خدا در پرتو الطاف الهی به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن روز تحقق پیروزی حق علیه باطل بر ملت بزرگ و عزت مند ایران اسلامی و همه ی ملت‌های آزاده جهان مبارک باد.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با اعتماد به صدق وعده الهی که فرمود: و لَیَنصُرَنَّ الله من یَنصُره (سوره حج آیه ۴۰) پوشالی دانستن حکومت‌های استبدادی و استعماری به اراده مردم و نیروی پرتوان مردمی ایمان داشت، ملت هم با جان و دل در صحنه مبارزه با طاغوت زمان و حکومت ننگین پهلوی حاضر شدند و این انقلاب سرانجام با امدادهای الهی و جان فشانی مردم به پیروزی رسید.

اکنون انقلاب اسلامی ایران با گام‌های استوار مردم و رهبری داعیانه امامین انقلاب پس از گذشت ۴۱ سال از تولد شکوهمندش به ثبات و اقتدار خود رسیده و با تعمیق هویت اسلامی، خودباوری، امید آفرینی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و اهتمام به تربیت دینی و انقلابی و برنامه ریزی و عزم راسخ جهت اجرای توصیه‌های هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان و همچنین مبارزه با جریان‌های غرب زده و مفاسد ابتذال اخلاقی بستر طلوع خورشید عظمای ولایت و مصلح موعود جهانی را فراهم خواهد ساخت.

میراث بزرگ مکتب امام (رضوان الله تعالی علیه) برای اُمّت، اثبات اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و نفی اسلام آمریکایی یعنی اسلام سکولارها و متحجّرین است که حفظ آن انقلاب ما را بیمه نموده و ماهیت و اعتبار استکبار جهانی و دستگاه آن را به خطر انداخته است. به گونه‌ای که دولت تروریستی آمریکا سراسیمه به ترور وقیهانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان اقدام نمود، اما غافل از اینکه شهادت شهدای گرانقدر جبهه مقاومت، گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و همگرایی هرچه بیشتر ملّت ایران و دیگر ملّت‌ها شد. تحولی که می‌تواند پیروزی و دستاورد تاریخی و اساسی برای ملت‌ها و شکست و ضربه‌ای بنیادین برای نظام سلطه و خروج همیشگی آمریکا از منطقه را رقم زند.

اکنون در آستانه دهه مبارکه فجر و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ملت رشید ایران بار دیگر با شرکت فعال در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن فریاد پیروزی اسلام و اقتدار نظام اسلامی و استمرار خط مقاومت، قافله شهیدان انقلاب اسلامی را سر داده و زمینه را برای انتخاباتی سرنوشت ساز فراهم خواهد ساخت.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-n6.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما