شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 85618
منبع : خبرگزاری برنا

بیت تاریخی امام راحل در قم گلباران شد

قم نيوز : قشرهای مختلف مردم قم همگام با نیروهای مسلح، روحانیان و مسئولان، روز شنبه هم‌زمان با سالروز ورود شکوهمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) را در این شهر گلباران کردند.
بیت تاریخی امام راحل در قم گلباران شد
بیت تاریخی امام راحل در قم گلباران شد
به گزارش قم نیوز شرکت‌کنندگان در این آیین ابتدا با حضور در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و اجرای برنامه‌های متنوع و حماسی ازجمله قرائت شعر توسط یکی از شاعران آیینی و انقلابی کشور با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ لحظه ورود تاریخی امام خمینی به کشور در ۱۲ بهمن ۵۷ و زمزمه دسته‌جمعی اشعار و سرودهای انقلابی، یاد و خاطره امام امت و هزاران شهید به خون خفته مسیر قیام برای به بار نشستن نهال تنومند نظام اسلامی را گرامی داشتند.

افراد و شخصیت‌های شرکت‌کننده درحالی‌که گروه موزیک سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و یگان‌های موتوری نیروهای مسلح در پیشاپیش آن‌ها درحرکت بودند، راهپیمایی باشکوهی را از حرم حضرت معصومه تا میدان روح‌الله و محل بیت نورانی و معنوی امام راحل برگزار کردند.

راهپیماییان که شاخه‌های گل، تمثال‌های مبارک امام و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند، با سردادن شعارهای «الله‌اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر منافق»، «مرگ‌ بر آل سعود خبیث» و «مرگ بر انگلیس» با محکوم کردن دسیسه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی، بار دیگر حمایت و پایبندی خود را از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند و گران‌سنگ انقلاب ابراز نمودند.

«یاد امام خمینی پاینده باد خامنه‌ای رهبر ما زنده‌باد» و «راه امام و شهدا زنده است رهبر ما همیشه پاینده است»، ازجمله شعارهای شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بود.

«استقلال آزادی پیام انقلاب است جمهوری اسلامی مظهر انقلاب است»،  «تجدید بیعت می‌کنیم با رهبر  خامنه‌ای این رهبر دلاور» و «پیام خون شهدا حمایت از رهبری است وصیت روح خدا حمایت از رهبری 
است» نیز از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.

حاضران در پایان این مراسم با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی نسبت به آن ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch6-n6.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما